Deşi luptă de mult timp cu cei care încearcă să-i blocheze reclamele, Spotify va include abia acum o clauză care interzice acest comportament.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Spotify a anunţat că va include în Termenii Serviciului reguli speciale care vor interzice blocarea reclamelor sau distribuirea instrumentelor create pentru a bloca reclamele serviciului său.

Noul regulament, care va intra în vigoare de la 1 martie, va permite Spotify să închidă imediat conturile celor care încalcă aceste reguli, fără vreo avertizare anterioară.

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

Oficialii companiei suedeze au făcut cunoscut încă de anul trecut că Spotify foloseşte deja mai multe sisteme care monitoriează comportamentul utilizatorilor şi depistează “modificarea artificială a activităţii de streaming”.

Tot anul trecut Spotify anunţa că aproximativ 2 milioane din utilizatorii săi apelează la diverse metode, inclusiv aplicaţii modificate, pentru a folosi versiunea gratuită a serviciului fără a f întrerupţi reclame.

Până acum, Spotify avertiza utilizatorii prinşi că blochează reclamele şi chiar dacă le suspenda conturile, acestora li se oferea şansa reactivării după renunţarea la instrumentele de blocare a reclamelor. Doar în cazurile în care acest comportament persista, conturile erau terminate.

Ultimul trimestru a adus pentru prima oară Spotify pe profit, companie care a făcut cunoscut că reclamele i-au adus venituri de doar 175 de milioane de euro. În comparaţie, conturile plătite au generat venituri de 1,32 miliarde de euro.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.