Al doilea trimestru al anului a adus o creştere mare pentru Spotify, care şi-a crescut atât numărul utilizatorilor care folosesc versiunea cu reclame, cât şi numărul abonaţilor la versiunea premium. Totodată, Spotify lansează un nou tip de playlist.
Platforma suedeză de streaming numără acum 188 de milioane de abonaţi la versiunea premium, după ce a crescut cu 14% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Cu o creştere anuală de 19%, numărul celor care folosesc versiunea gratuită a serviciului a ajuns la 433 de milioane.
Creşterea a depăşit aşteptările companiei şi este, conform datelor oficiale, cea mai mare înregistrată vreodată de Spotify în al doilea trimestru.
Spotify continuă să meargă pe pierdere, o pierdere pe care şi-o asumă în numele creşterii numărului de abonaţi. 125 de milioane de euro a pierdut serviciul de streaming în al doilea trimestru.
În schimb, venitul pe utilizator a crescut de la 4,38 euro în trimestrul anterior, la 4,54 euro acum. O eventuală scumpire, care nu este deloc exclusă, ar putea aduce rapid Spotify pe profit.
Tot acum, Spotify lansează un nou playlist automat, pe care-l numeşte Friends Mix. Aşa cum reiese şi din nume, noul playlist este compus din melodii ascultate de prieteni, ca şi cum ar fi recomandate de aceştia.
În mod bizar, Friends Mix nu este, cel puţin deocamdată, disponibil pe Android, ci doar pe iPhone şi desktop. Noul playlist poate fi găsit în secţiunea Made For You.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.