Reţeaua iSTYLE îşi va redeschide sâmbătă, 17 iunie, cea mai mare locaţie din România, magazinul din Mall Băneasa Shopping City, având un design adaptat după conceptul Apple Premium Partner. Investiţia în redeschiderea iSTYLE din Mall Băneasa a fost de 1 milion de euro.
”Reţeaua iSTYLE îşi redeschide cea mai mare locaţie din România, magazinul din Mall Băneasa Shopping City, având un design adaptat după conceptul Apple Premium Partner. Publicul se va putea bucura de noul spaţiu începând din 17 iunie. Acesta este cel de-al doilea magazin Apple Premium Partner din România după cel din AFI Cotroceni deschis de iSTYLE în urmă cu două luni”, anunţă compania.
Odată cu noua lansare, iSTYLE a pregătit şi o expoziţie-muzeu cu diferite modele de iPhone şi de computere Apple produse de-a lungul timpului.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
Conceptul de Premium Partner implică un design complet nou, similar cu magazinele Apple din întreaga lume. După transformare, suprafaţa magazinului a ajuns la 230 de mp, iar numărul de produse expuse s-a triplat.
Investiţia în redeschiderea iSTYLE din Mall Băneasa a fost de 1 milion de euro şi a cuprins renovarea, mobilierul, oferta de lansare şi comunicarea.
„Suntem bucuroşi să putem anunţa că ne îndeplinim promisiunea şi deschidem, în decurs de doar câteva luni, cel de-al doilea magazin iSTYLE deţinător al statutului de Apple Premium Partner. Totul este la superlativ! Utilizatorii Apple din România se vor bucura de o suprafaţă mai mare, mai multe produse expuse simultan, mai mulţi specialişti de vânzări, service şi sesiuni de training direct în magazin, aşa cum există în toate locaţiile Apple din lume", a declarat Valeriu Ion, general manager iSTYLE România, Bulgaria şi Ţările Adriatice.
iSTYLE România a înregistrat o cifră de afaceri de 111,5 milioane de euro în 2022, cu 39% mai mare decât în anul precedent.
Expoziţia denumită „Design the Future” va cuprinde modele de smartphone începând cu iPhone 2G din 2007 şi până la iPhone 14 Pro Max lansat anul trecut. În cazul computerelor Mac, printre exponate se vor regăsi: Macintosh SE din 1987 sau Macintosh Spartacus (Twentieth Anniversary Macintosh sau “TAM”) din 1997, dar şi alte modele consacrate. Fanii vor putea admira exponatele afişate în cadrul expoziţiei din faţa magazinului în perioada 16-18 iunie.
„Prin această expoziţie-muzeu, am dorit să sărbătorim într-un mod unic noua locaţie Apple Premium Partner, prezentând o călătorie a performanţelor şi inovaţiilor în domeniul tehnologiei. Fiecare model iPhone şi Mac este gândit să ne ajute să creăm mai uşor. Gadget-uri mai puternice, funcţionalităţi create special pentru nevoile fiecăruia şi moduri infinite de personalizare, aceasta este istoria unuia dintre cele mai renumite branduri din lume”, a explicat Alina Gheorghiu, director de marketing iSTYLE România.
Designul magazinului a fost creat de o echipă de designeri specializaţi la sediul Apple din Cupertino. Toate echipamentele provin de la furnizori cu care Apple lucrează direct, de exemplu mesele rotunjite sunt din SUA, iar mobilierul din Germania. De asemenea, magazinul va putea funcţiona fără o casă de marcat fizică în viitorul apropiat.
Numărul de vitrine închise este redus la minimum.
iSTYLE gestionează 15 locaţii în Bucureşti şi principalele oraşe din ţară. Acestea însumează peste 1 700 mp de retail high-tech premium, proiectate şi executate cu atenţia la detalii caracteristică pentru Apple, şi sunt deservite de peste 80 de consultanţi.
iSTYLE, parte a Midis Group, este cea mai mare reţea de magazine Apple Premium Reseller din Centrul şi Estul Europei.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.