Retailerul olandez Used Products, specializat în vânzarea de produse noi şi pre-utilizate, anunţă extinderea în sistem de franciză în trei noi oraşe, simultan, Oradea, Arad şi Budapesta (Ungaria), pentru care au fost semnate deja contractele.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

”Retailerul olandez Used Products, specializat în vânzarea de produse noi şi pre-utilizate, cu o gamă pe segmentul de tehnologie, de la gadgeturi până la articole de divertisment digital, anunţă extinderea în sistem de franciză în trei noi oraşe, simultan. Este vorba despre Oradea, Arad şi Budapesta (Ungaria), pentru care au fost semnate deja contractele”, anunţă compania.

Strategia pe care o are astăzi filiala locală a retailerului olandez, calculată pe termen mediu şi lung, este să se dezvolte în franciză în cât mai multe oraşe, în contextul în care această nişă poate aduce satisfacţii atât pentru viitorii antreprenori, care se decid să deschidă un astfel de magazin, cât şi pentru clienţii lor.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

Magazinele din Oradea şi Arad se estimează că vor fi lansate în luna decembrie anul acesta, iar cel din Budapesta în februarie 2024.

”Francizatul din Oradea este Andrei Ionaşcu, un fost angajat de la magazinul Used Products din Cluj. După trei ani în care a experimentat cum funcţionează un asemenea business, în Cluj, acesta s-a decis să îşi dezvolte în Oradea propriul magazin. Pentru Arad, investiţia este făcută de o familie tânără, care a văzut potenţialul acestei afaceri sustenabile. De asemenea, reţeaua internaţională va deschide prima franciză în Ungaria, de această dată fiind vorba de un antreprenor cu experienţă în domeniile de marketing şi call center”, spune Alexandru Sasarman, francizorul din Romania.

Magazinele Used Products cumpără, vând şi fac schimb cu o gamă largă de produse, direct de la clienţi şi către aceştia. Franciza evaluează în mod constant tendinţele de ofertă şi cerere ale produselor, ajustând preţurile în funcţie de experienţa acumulată.

Înfiinţată acum mai bine de 25 de ani în Olanda (oraşul Alkmaar), compania Used Products s-a extins constant în ultimul deceniu, mai ales în Europa, această formula de ”magazin în franciză” fiind astăzi extrem de populară.

Compania francizoare din Olanda a semnat pentru deschiderea celui de-al doilea magazin în Germania, la Mannheim. De asemenea, şi Gregor Miklavčič, francizorul din Slovenia, pregăteşte o nouă lansare, la Maribor, a doua lansare din plan local.

”Noi, filiala din România, am făcut anul acesta un parteneriat cu francizorii mari din Olanda şi, de curând, am primit rolul de COO (Chief Operating Officer) pentru a dezvolta  magazine noi în Spania, Franţa, Italia, Austria, regiunea Scandinavă, Polonia, Moldova şi Emiratele Arabe. Drept urmare, ne dorim să discutăm cu potenţiali francizaţi, investitori interesaţi de modelul nostru de afaceri, pe care să îl aplice în România şi în alte ţări”, detaliază Alexandru Sasarman.

El afirmă că cea mai recentă lansare de magazin din România a fost în luna august, la Sibiu, în prezent fiind active trei magazine, celelalte două aflându-se în Cluj şi Timişoara.

Pentru a deschide un magazin Used Products în România, în sistem de franciză, costurile investiţiei de început pot varia între 50.000 şi 200.000 de euro, în funcţie de suprafaţă (cu aport propriu de capital de minim 25.000).

Fondată în urmă cu 25 de ani în Olanda (oraşul Alkmaar), compania Used Products dezvoltându-se cu magazine în franciză, deschise în mai multe state europene. În reţeaua sa de magazine, clienţii companiei pot cumpăra, vinde şi face schimburi de produse noi şi pre-utilizate - de la telefoane şi laptopuri, până la ceasuri, biciclete şi jocuri&console, atât online, cât şi offline, în magazinele fizice.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.