PayPoint România a anunţat miercuri că, în decursul anului 2023, au fost procesate peste 100 de milioane de tranzacţii în valoare totală de 13,6 miliarde de lei, prin cele aproximativ 25.000 magazine partenere.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

”PayPoint România anunţă rezultate pozitive pentru 2023, în linie cu strategia de dezvoltare a companiei. Astfel, în decursul anului, au fost procesate peste 100 de milioane de tranzacţii  în valoare totală de 13,6 miliarde de lei, prin cele aproximativ 25.000 magazine partenere PayPoint. Totodată, aplicaţia 24pay, deţinută de PayPoint, a ajuns la aproape 2 milioane de descărcări, iar numărul de plăţi înregistrate prin aplicaţie în 2023 a fost în creştere cu 60% faţă de anul precedent”, anunţă compania.

Strategia companiei a vizat atât creşterea distribuţiei POS-urilor în piaţă, cât şi focus asupra performanţei acestora, valoarea tranzacţiilor depăşind pragul de 550 milioane de lei, în creştere cu 150% faţă de anul precedent. Nivelul maxim de tranzacţionare la nivel lunar s-a atins în decembrie (fiind depăşită borna de 80 milioane de lei).

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

Totodată, au fost înregistrate peste 370.000 tranzacţii de livrare şi ridicare colete prin serviciul PayPoint Colet Expres, fiind raportate volume în creştere cu peste 400% faţă de anul precedent.

De asemenea, aplicaţia 24pay, deţinută de PayPoint, se apropie de 2 milioane descărcări, cifra de afaceri aferentă acestei linii de business fiind de zece ori mai mare comparativ cu cea din anul precedent. Cele peste 13 milioane plăţi efectuate în 2023 în aplicaţie au fost generate atât pe segmentele consacrate de servicii (transport public, plată facturi, încărcări electronice), dar şi pe cele nou lansate (bilete tren, plată rovinietă, asigurare RCA).

„Cuvintele-cheie pentru anul 2023 au fost dezvoltare şi consolidare. Acum câţiva ani PayPoint era cunoscut drept principalul operator de plăţi facturi şi încărcare electronică prin puncte de retail. În prezent, avem o reţea impresionantă de POS-uri la nivel naţional; avem o aplicaţie care se apropie de 2 milioane de descărcări; avem o reţea de terminale self service în creştere; avem o gamă de servicii tot mai variată, care fac din orice locaţie PayPoint un „one stop shop”. Investiţiile pentru dezvoltarea business-ului vor continua”, a declarat Utku Ogrendil, CEO PayPoint România şi 24pay.

Rezultatele comunicate de companie fac referire la anul 2023, cifrele fiind neauditate.

PayPoint România este principalul operator de plăţi în numerar, disponibil în aproximativ 25.000 de puncte de retail. În prezent, PayPoint asigură încasarea plăţilor pentru majoritatea furnizorilor de utilităţi şi servicii din România. În locaţiile partenere, clienţii pot efectua plăţi numeroase pentru: facturile de utilităţi (electricitate, gaze, apă etc.), telefonie fixă şi mobilă, rate, asigurări, roviniete, internet şi cablu sau servicii de securitate.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.