Cel mai nou mall din Capitală, ParkLake, îşi va deschide porţile mâine, 1 septembrie. Pentru a nu rata acest termen de deschidere, stabilit de companiile dezvoltatoare, Sonae Sierra şi Caelum Development, reprezentanţii centrului comercial din apropierea parcului Titan din Capitală dau drumul cumpărătorilor în magazine, vineri dimineaţă, chiar dacă lucrările nu s-au încheiat nici la exterior, nici la interior. Mâine, vizitatorii sunt aşteptaţi în doar 165 de magazine, din cele peste 200 câte sunt găzduite de mallul care estimează vânzări de 200 mililioane de euro în primul an.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Cu o zi înainte de marea deschidere din 1 septembrie, majoritatea chiriaşilor din ParkLake erau în plin proces de  amenajare a spaţiilor închiriate: se spălau podelele, se scotea marfa din cutii şi se aşeza pe rafturi, iar în unele spaţii, dincolo de obloanele trase, se vedeau schelele şi muncitorii care lucrau la amenajare. Mâine, vizitatorii vor fi primiţi în 165 de magazine, din cele aproximativ 220 de branduri care au închiriat spaţii aici.

Clădirea mallului este funcţională, dar lucrările nu sunt finalizate nici la exterior, unde încă se mai lucrează la faţadă şi se sapă la spaţiile verzi, dar nici la interior, unde nu s-a terminat de montat mocheta, de exemplu.

Evenimente

14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
20 noiembrie - Eveniment News.ro - Orașul meu - Acasă și la birou
28 noiembrie - Profit Financial.Forum

Mallul ridicat după o investiţie de 180 milioane euro era iniţial programat să se deschidă în aprilie, dar dezvoltatorul a mutat termenul de inaugurare pentru prima zi de toamnă. Dezvoltatorii au finanţat o parte a proiectului şi prin accesarea unui credit de 83 de milioane de euro de la un grup de bănci format din OTP Bank PLC, OTP Bank România, şi Hypo Noe Gruppe Bank AG.

Printre premiere, ca şi chiriaşi, se numără brandurile Forever 21, Play Park, Lanidor, Lynne şi 4F.

În Park Lake se vor regăsi şi noi magazine ale H&M, Zara, Massimo Dutti, Oysho, Bershka, Stradivarius şi Pull & Bear, Debenhams, Koton, LPP Group cu toate cele cinci branduri din portofoliu (Reserved, Mohito, SinSay, House şi Cropp), Geox, Il Passo, Aldo, Piazza Italia, CCC, Swarovski, Splend'or, B&B, Douglas, Sephora, Yves Rocher, MaxiToys, Cărtureşti, WorldClass, Altex, Hervis, IPB şi Lem’s. Nu vor lipsi nici magazinele de decoraţiuni interioare, electrocasnice şi aparatură Altex, Arsis sau Zara Home, cele de restaurante şi cafenele Paul, Starbucks, Gloria Jean’s, Oro Toro, SaladBox, plus un cinematograf Cinema City şi un nou hipermarket Carrefour (7.800 de metri pătraţi), al 11-lea din Bucureşti şi al 30-lea din ţară.

Circa 30% dintre magazinele care se vor deschide începând de mâine în ParkLake sunt branduri româneşti. Mallul are şi 2.450 de locuri de parcare. În total, în cadrul centrului comercial vor lucra circa 2000 de angajaţi.

Obiectivul centrului comercial este să genereze vânzări totale de 200 de milioane de euro (food şi non-food). Principalul competitor al ParkLake este Mega Mall, dar în apropiere sunt şi Bucureşti Mall şi Sun Plaza.

Sonae Sierra deţine 44 de centre comerciale în 15 ţări de pe trei continente, cu o valoare de piaţă de peste 6 miliarde de euro. În prezent, compania are 11 proiecte în dezvoltare, printre care şi centrul comercial Park Lake din Bucureşti.

Compania mai deţine două terenuri în România, la Craiova şi Ploieşti, pentru care directorul general Ingo Nissen spune că nu are deocamdată planuri concrete. La nivel internaţional, Sonae Sierra deţine sau administrează 85 de centre comerciale cu o suprafaţă totală de 2,3 milioane metri pătraţi şi aproximativ 9.000 de chiriaşi.

Caelum Development este o companie specializată în investiţii şi dezvoltare imobiliară, deţinută de un grup privat de investitori irlandezi cu peste 15 ani experienţă pe piaţa europeană de real estate. Grupul are un portofoliu extins de 36 de proiecte în Europa şi include 21 de centre de retail cu o suprafaţă brută de 200.000 metri pătraţi.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.