Notino, retailer online de produse de beauty & wellness, a depăşit o cifră de afaceri record de 1,1 miliarde de euro în ultimul an fiscal (mai 2023 până în aprilie 2024), iar piaţa din România a reprezentat 8,1% din acest rezultat.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

”Notino, cel mai mare magazin digital de produse de frumuseţe şi sănătate din Europa, a depăşit o cifră de afaceri record de 1,1 miliarde de euro în ultimul an fiscal. Piaţa din România a reprezentat 8,1% din acest rezultat. Dezvoltarea tehnologică, noul centru logistic şi o abordare unică a clienţilor au contribuit semnificativ la această creştere”, anunţă compania.

Cu operaţiuni în 27 de pieţe europene, Notino a înregistrat un nou record, depăşind din nou o cifră de afaceri de peste un miliard de euro în anul fiscal 2023 (mai 2023 până în aprilie 2024). Comparativ cu anul fiscal precedent, cifra de afaceri a companiei a crescut cu circa o treime, la 1,138 miliarde de euro (28,9 miliarde de coroane).

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

Vânzările Notino s-au majorat în toate ţările, cele mai rapide creşteri fiind în Estonia (108%) şi Elveţia (82%). Cea mai mare piaţă externă a companiei este Polonia, care a reprezentat 15% din cifra de afaceri totală, urmată imediat de piaţa cehă, care a contribuit cu 14% la cifra de afaceri totală.

Ca parte a strategiei sale de expansiune, Notino a deschis un nou centru de distribuţie semi-automat în Milano, Italia, în 2023.

"Italia este una dintre pieţele noastre cheie şi a reprezentat 8,6% din cifra de afaceri. Datorită deschiderii noului centru de distribuţie în Milano, am eficientizat semnificativ livrarea transporturilor nu numai în Italia, ci şi în alte ţări din sudul Europei”, a declarat Zbyněk Kocián, CEO Notino.

Notino îşi consolidează, de asemenea, poziţia pe piaţa poloneză. Anul acesta, a deschis un alt centru de distribuţie în Łódź.

O noutate în acest an este un container automat, care separă mostre şi le adaugă în colete. Ambalarea tuturor comenzilor este automatizată.

”Gestionăm până la 40% din toate comenzile cu o linie automată de ambalare, care economiseşte până la 90% din deşeurile de plastic datorită filmului de vid şi termocontractabil. Ambalarea devine astfel mai eficientă şi mai sustenabilă”, a declarat Tomáš Hofer, head of logistics Notino.

Pentru anul fiscal 2023, Notino a livrat un total de 26 de milioane de colete către clienţi, cu o cincime mai mult decât în ​​anul precedent. Notino a livrat un total de 75 de milioane de produse pe an. În Cehia, cel mai mare vânzător european de produse de frumuseţe şi sănătate de e-commerce a trimis cele mai multe pachete clienţilor pe 18 decembrie, exact 138.000 de expedieri, adică aproape de două ori media zilnică.

Notino este cel mai mare retailer online de produse de beauty & wellness din Europa. Compania s-a lansat în Cehia în anul 2004. În prezent, Notino oferă o gamă extinsă de aproximativ 100.000 de produse, de la peste 2700 de branduri. Compania este prezentă online în 27 de ţări şi deţine şi un portofoliu de 26 de magazine fizice, poziţionate în 7 ţări.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.