Norwegian Cruise Line Holdings şi-a majorat luni previziunile de profit pentru întregul an, pentru a doua oară în mai puţin de trei săptămâni, pariind pe cererea record de vacanţe de croazieră şi preţurile mai mari ale biletelor, informaţie care a urcat acţiunile sale cu până la 7,7%, transmite Reuters.
Mai mulţi călători aleg vacanţele pe mare, care oferă o gamă largă de activităţi distractive sub un singur acoperiş, în comparaţie cu vacanţele costisitoare pe uscat, în beneficiul operatorilor de croazieră, care pot creşte preţurile.
Aşteptările referitoare la rezultatele financiare ale companiei cu sediul în Miami s-au îmbunătăţit după ce tendinţele puternice de rezervare au condus la creşterea veniturilor şi a acţiunilor anul trecut, iar rivalul Royal Caribbean Group şi-a majorat obiectivul referitor la profit pentru a doua oară, luna trecută.
”Există o intenţie puternică de a reveni (la croaziere) pentru fiecare grup demografic, inclusiv pentru Millennial şi Generaţia Z”, a spus CEO-ul Harry Sommer, luni, la ziua investitorilor companiei.
Operatorul de croaziere se aşteaptă acum la un profit ajustat de 1,42 USD pe acţiune, în comparaţie cu prognoza anterioară de 1,32 USD. Se aşteaptă ca aproximativ 34,7 milioane de pasageri să cumpere vacanţe de croazieră în acest an - cu aproximativ 17% mai mult decât cei 29,7 milioane de pasageri care au navigat în 2019, potrivit datelor dintr-un raport al Cruise Line Industry Association.
Luna trecută, Norwegian a comandat opt nave noi pentru cele trei mărci ale sale, pentru a răspunde cererii în creştere.
Compania se aşteaptă să obţină un profit ajustat de 2,45 USD pe acţiune, reprezentând o rată de creştere anuală compusă de doi ani (CAGR) din 2024 până în 2026 de peste 30%. De asemenea, se aşteaptă să genereze venituri totale de aproximativ 9 miliarde de dolari în acest an, în creştere de la aproximativ 8,55 miliarde de dolari în 2023.
La începutul lunii mai, acţiunile Norwegian au scăzut cu până la 15% după ce a ratat estimările privind veniturile pentru primul trimestru, în ciuda creşterii ţintei de profit pentru întregul an.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.