Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului a anunţat că va participa la târgurile de turism din Stuttgart, Madrid şi Paris. Astfel, Caravaning Motor Touristik (CMT), FITUR şi Les Thermalies sunt cele trei manifestări expoziţionale de peste hotare la care Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului (MAT) va fi prezent în luna ianuarie pentru a promova oferta turistică a României. O atenţie deosebită va fi acordată Timişoarei, oraş care deţine titlul de Capitală Europeană a Culturii în 2023.
”Caravaning Motor Touristik (CMT), FITUR şi Les Thermalies sunt cele trei manifestări expoziţionale de peste hotare la care Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului (MAT) va fi prezent în luna ianuarie pentru a promova oferta turistică a României. O atenţie deosebită va fi acordată Timişoarei, oraş care deţine titlul de Capitală Europeană a Culturii în 2023”, anunţă ministerul.
Primul târg de turism din acest an la care MAT va participa este Caravaning Motor Touristik (CMT), organizat la Stuttgart, Germania, în perioada 14-22 ianuarie.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Evenimentul este dedicat, în special, turiştilor care aleg să îşi petreacă vacanţele călătorind cu rulota. Astfel, accentul este pus, preponderent, pe destinaţiile care pot oferi experienţe în natură, dar şi de tip city-break. Standul ţării noastre are 20 m², fiind amplasat într-o zonă cu mult trafic a locaţiei. Estimările arată că la manifestarea expoziţională vin anual aprox. 300.000 de vizitatori. Ediţia din acest an reuneşte peste 2.000 de expozanţi.
„Începem anul cu forţe proaspete: luna aceasta am lansat schema pentru incoming şi, tot în scopul atragerii turiştilor străini în România, vom participa la trei târguri internaţionale de profil! Eforturile vor fi unele semnificative, dat fiind faptul că datele evenimentelor se suprapun. Am încredere, însă, că vom face o impresie bună şi de această dată, mai ales că din oferta ţării noastre face parte şi noua Capitală Europeană a Culturii – Timişoara. Drept urmare, vom profita de prezenţa noastră la manifestările expoziţionale de peste hotare pentru a-i invita pe străini să ne fie alături şi, astfel, să includă în planurile lor de vacanţă această destinaţie «altfel» – deschisă, curajoasă şi diversă!”, a declarat ministrul Antreprenoriatului şi turismului, Constantin-Daniel Cadariu.
Asociaţiile, organizaţiile, federaţiile şi patronatele, prezente la CMT – Stuttgart, în cadrul pavilionului naţional: Asociaţia de Ecoturism din România; Asociaţia Incoming România; Asociaţia pentru Promovarea Timişoarei; Asociaţia Karpaten pentru o Dezvoltare Durabilă.
FITUR, organizat la Madrid, Spania, în perioada 18-22 ianuarie, este cea mai importantă manifestare expoziţională, la nivel mondial, pentru profesioniştii din domeniul turismului, şi cel mai prestigios târg de profil pentru pieţele ibero-americane. În cadrul standului naţional al României, care are o suprafaţă de 54 m², vor fi promovate destinaţiile de tip-city break, precum şi turismul cultural. Manifestarea expoziţională este dedicată şi consumatorilor, care, în general, vin în număr de peste 250.000. La ediţia din acest an vor fi prezenţi aprox. 10.000 de expozanţi.
Asociaţiile, organizaţiile, federaţiile şi patronatele, prezente la FITUR – Madrid, în cadrul pavilionului naţional: Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism din România; Asociaţia Incoming România; Asociaţia pentru Promovarea Timişoarei; Asociaţia Karpaten pentru o Dezvoltare Durabilă; Asociaţia Judeţeană de Turism Sibiu; Asociaţia Valea Zimbrilor – Vama Buzăului.
Les Thermalies este ultimul târg de turism internaţional la care MAT participă în luna ianuarie. Manifestarea expoziţională, organizată în perioada 19-22 ianuarie, în Paris, este cea mai importantă din Franţa pentru segmentul balneo. România va fi prezentă cu stand, acesta având o suprafaţă de 30 m², şi va promova promova destinaţiile locale care deţin factori naturali de cură şi baze de tratament. Se estimează un număr de peste 32.000 de vizitatori şi 300 de expozanţi.
Asociaţiile, organizaţiile, federaţiile şi patronatele, prezente la Les Thermalies – Paris, în cadrul pavilionului naţional: Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism din România; Asociaţia Incoming România; Asociaţia pentru Promovarea Timişoarei.
Conceptul de participare ales de MAT şi de reprezentanţii Consiliului de Brand Turistic Naţional (CBTN) este „Feel Alive”.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.