McDonald's, cel mai mare lanţ fast-food din lume, a lansa în Italia burgerul cu Nutella, denumit “Sweety”, care va fi disponibil în reţeua de cafenele a grupului din Italia, scrie publicaţia britanică Independent.
Anunţul “ încercaţi Sweety cu Nutella acum: pâine moale, cu un miez cremos”, publicat de companie pe pagina sa de Facebook, a fost redistribuit pe reţelele de socializare de peste 50.000 de ori şi a avut peste 30.000 de like-uri, arată publicaţia.
Noul produs a generat reacţii contradictorii în rândul publicaţiilor de specialitate.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
“McDonald’s a lansat ultimul experiment în materie de produse bogate în calorii. De data aceasta, în loc de laptele cu ciocolată bogat în carbohidraţi, lanţul de restaurante fast-food uneşte pâine feliată plină de ciocolată tartinabilă cu alune pentru a crea un burger cu Nutella”, scrie eater.com.
Din acest an, grupul american McDonald’s, care opera direct reţeaua de restaurante din România, a cedat franciza pentru piaţa locală maltezilor de la Premier Capital pentru 60 milioane euro, în condiţiile în care consideră că piaţa românească nu este suficient de mare pentru a opera direct.
Înainte de a ceda afacerea maltezilor, McDonald’s a cumpărat aproape toate restaurantele francizate, cu excepţia unui fast-food McDonald’s din Galaţi. În prezent, reţeaua McDonald’s din România cuprinde 68 de restaurante în 21 de oraşe.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.