Compania lituaniană Apex Alliance Hotel Management, care administrează în Bucureşti două hoteluri Hilton şi unul Courtyard by Marriott, a anunţat miercuri că pe 20 iulie va deschide hotelul Moxy Bucharest Old Town, un brand Marriott, în centrul Capitalei, iar investiţia totală în dezvoltarea proiectului se ridică la aproximativ 12,5 milioane euro.
”Cel mai nou hotel din portofoliul Apex Alliance Hotel Management – Moxy Bucharest Old Town, un brand Marriott – se pregăteşte pentru deschiderea din data de 20 iulie, cu o abordare complet nouă a pieţei locale de hoteluri de lifestyle”, a informat compania într-un comunicat.
Moxy Bucharest Old Town se află în centrul Bucureştiului, are 119 camere şi se adressează mai ales turiştilor tineri.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
”Oaspeţii vor fi primiţi cu check-in la bar, completat cu un cocktail din partea casei. Unul dintre cele mai puternice atuuri ale hotelului este reprezentat de serviciile mobile: oaspeţii pot folosi check-in-ul mobil, o cheie digitală (Siri poate deschide uşa pentru ei) şi chat-ul mobil pentru a discuta cu personalul hotelului oricând şi oriunde. Elementele de design minimalist ale lobby-ului, combinate cu spaţii comune şi un bar central - inima hotelului, care funcţionează şi ca recepţie - promovează interacţiunea şi distracţia. Lobby-ul are, de asemenea, un video wall de ultimă generaţie şi o zonă 24/7 de Food & Beverage, care oferă o selecţie largă de gustări şi băuturi”, precizează compania.
Investiţia totală în dezvoltarea Moxy Bucharest Old Town se ridică la aproximativ 12,5 milioane euro.
”Pentru locaţia noastră din centrul oraşului, am ales brandul pentru millenials, dar nu numai, numit Moxy. Cu Moxy ne adresăm călătorilor tineri, care caută o abordare diferită a cazării şi a serviciilor. Moxy este deja un brand binecunoscut şi apreciat pe alte pieţe din Europa, Asia şi SUA. Oaspeţii noştri sunt independenţi şi au o personalitate puternică, sunt curajoşi şi energici şi caută o experienţă nouă, nu o simplă cazare. Modelul nostru de afaceri se bazează pe o combinaţie de operaţiuni eficiente şi tehnologie de ultimă oră”, spune Gerhard Erasmus, CEO, Apex Alliance Hotel Management.
Pentru 2020, hotelul se aşteaptă la o rată de ocupare de 30-35%, mai mică decât prognozele anterioare pandemiei.
”Hotelul se va deschide cu toate măsurile de siguranţă necesare pentru a oferi oaspeţilor o experienţă sigură: dezinfectarea tuturor spaţiilor publice de mai multe ori pe zi, purtarea echipamentului de protecţie de către angajaţi, utilizarea liftului de către numai o persoană / un cuplu / o familie în acelaşi timp, păstrarea unui interval de 72 de ore înainte de cazarea următorului oaspete în cameră, utilizarea cheii digitale, număr limitat de oaspeţi în sala de fitness şi alte măsuri de precauţie pentru distanţarea socială”, a mai informat compania.
În Bucureşti, Apex Alliance gestionează şi alte trei hoteluri - Hilton Garden Inn Old Town, Hilton Garden Inn Bucharest Airport şi Courtyard by Marriott Bucharest Floreasca, oferind un număr total de 678 de camere în zone strategice ale oraşului.
”Pandemia a afectat în mod clar întreaga industrie a ospitalităţii. În acest moment, facem tot ce putem pentru a fi unul dintre cele mai sigure hoteluri din oraş. Sunt sigur că un brand nou şi inovator precum Moxy, cu o politică de preţuri accesibilă, va avea un mare succes pe piaţa locală, la fel cum s-a întâmplat în alte ţări”, spune Gerhard Erasmus.
Moxy Hotels este noul brand Marriott centrat pe millenials, care a debutat în septembrie 2014, odată cu deschiderea Moxy Milan. Un concept de tip boutique hotel pentru călătorul noii generaţii, Moxy are camere dotate cu tehnologie şi servicii moderne. Moxy Hotels este membru al Marriott Bonvoy, noul nume al programului de călătorie Marriott care înlocuieşte Marriott Rewards®, The Ritz-Carlton Rewards® şi Starwood Preferred Guest® (SPG).
Apex Alliance Hotel Management (AAHM) este un operator independent care se concentrează pe stabilirea şi dezvoltarea parteneriatelor de lungă durată cu investitorii instituţionali, proprietarii de hoteluri sau fondurile de capital privat, oferind în acelaşi timp servicii de management hotelurilor lor existente sau viitoare. Viziunea companiei este de a deveni cel mai mare operator hotelier independent din Europa Centrală şi de Est. Obiectivul AAHM, în calitate de operator independent, este să asigure relaţia dintre investitorii / proprietarii de hoteluri care nu sunt hotelieri şi nu au experienţă şi cunoştinţe de administrare a hotelului zilnic şi lanţuri hoteliere internaţionale care furnizează mărci prin acordurile de franciză.
Compania deţine şi administrează hoteluri din România, Lituania, Letonia şi Estonia.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.