Licitaţia derulată de către Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA pentru proiectarea şi execuţia lucrărilor pentru modernizarea liniei CF Bucureşti Nord - Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră”, Lot 1: ˮRedeschiderea circulaţiei feroviare pe pod peste râul Argeş, între Vidra şi Comanaˮ a fost câştigată PORR Construct, cu o ofertă în valoare de 472,05 milioane lei fără TVA.
"A fost stabilită oferta câştigătoare la licitaţia pentru modernizarea liniei CF Bucureşti Nord - Jilava - Giurgiu - Nord Frontieră (Lot 1). Ministerul Transporturilor, Infrastructurii şi Comunicaţiilor informează că în urma licitaţiei derulată de către Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA oferta depusă de PORR Construct, în valoare de 472.049.303 lei fără TVA, a fost declarată câştigătoare în cadrul procedurii de achiziţie a serviciilor de proiectare şi execuţie lucrări pentru Modernizarea liniei CF Bucureşti Nord - Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră”, Lot 1: Redeschiderea circulaţiei feroviare pe pod peste râul Argeş, între Vidra şi Comana", a informat ministerul.
Podul de la Grădiştea s-a prăbuşit în 2005, iar reconstrucţia sa a fost amânată mai mulţi ani din lipsă de bani. Distanţa pe cale ferată între Bucureşti şi Giurgiu este acum străbătută prin Videle.
Obiectivul general al investiţiei Modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord - Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră, Lot 1: 'Redeschiderea circulaţiei feroviare pe pod peste râul Argeş, între Vidra şi Comana', prevede proiectarea şi execuţia lucrărilor de modernizare, în conformitate cu legislaţia şi reglementările tehnice în vigoare, între staţiile Vidra şi Comana (inclusiv staţia Comana), de la km 18+180 (capătul Y al staţiei Vidra), până la km 30+200 (capătul Y al staţiei Comana) şi a mai multor poduri de cale ferată.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Acestea sunt: pod CF km 23+607 peste râul Argeş, între Haltele Vidra şi Grădiştea, care asigură supratraversarea căii ferate peste râul Argeş. În zona râului Argeş, traversarea va fi asigurată printr-o suprastructură de cale simplă, tip grindă cu zăbrele, cu deschideri de 70m+145m+70m, cuvă de balast. Pe malul stâng al Argeşului (direcţia Bucuresti) se vor executa viaducte de acces cu 8 deschideri de 30 m, iar pe malul drept (direcţia Giurgiu) se vor executa viaducte de acces cu 23 deschideri de 30 m şi 3 deschideri de 33 m.
Alt pod este la km 18+265 peste râul Sabar. Noul tablier va avea deschiderea de 45 m.
De asemenea, proiectul prevede şi modernizarea podului la km 18+402 peste râul Sabar. Noul tablier va avea deschiderea de 45 m.
Lucrări de modernizare sunt prevăzute şi la pod km 28+375 peste râul Neajlov. Noul tablier va avea deschiderea de 70 m.
Sursa de finanţare a acestui obiectiv este asigurată din Fonduri Externe Nerambursabile, aferente cadrului financiar 2014 – 2020.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.