Producătorul francez de produse cosmetice L’Oreal a înregistrat în România o cifră de afaceri de 60 de milioane de euro în 2016, a declarat miercuri în cadrul unei întâlniri cu jurnaliştii, directorul general al L’Oreal Romania, Gilles Antoine, care a mai spus că firma a obţinut o creştere de două cifre a vânzărilor anul trecut faţă de 2015.
La nivel global, L’Oreal a înregistrat o cifră de afaceri de 25,8 miliarde de euro în 2016 şi, cu o cotă de piaţă de 12,6%, este lider mondial.
Grupul francez a intrat pe piaţa românească în urmă cu 20 de ani, iar acum compania a ajuns la afaceri de 60 de milioane de euro şi la un număr estimat de 2,9 milioane de clienţi.
“Estimăm ca în următorii ani să adaugăm celor 2,9 milioane de clienţi încă 3 milioane de clienţi”, a afirmat directorul general al L’Oreal Romania.
Dacă până în 2015, producătorul francez doar comercializa produsele sale pe piaţa românească prin diverse canale de distribuţie, din 2015 L’Oreal a intrat şi în retail prin înfiinţarea propriilor magazine.
Compania a deschis în 2015 primul magazine din România sub brandul propriu, Kiehl’s.
În prezent, compania a deschis 7 magazine care funcţionează sub brandurile proprii precum NYX Professional Make-Up şi Kiehl’s.
Gilles Antoine a mai spus că anul acesta grupul intenţionează sa mai deschidă încă două magazine în România.
Printre cele mai cunoscute brand-uri produse de L’Oreal se numără Garnier, Lancome, Kerastase, Maybelline, Yves Saint Loraine, Cacharel, Vichy sau La Roche Posay.
Piaţa românească de produse de îngrijire personală şi frumuseţe este estimată de Euromonitor la aproximativ 780 de milioane euro, fiind dominată de multinaţionale precum L’Oreal, Avon, Beiersdorf, Procter&Gamble, Unilever, Amway sau Oriflame.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.
Citește și...