Consumatorul român a devenit mult mai selectiv şi mai interesat de produse cu îngrediente de foarte bună calitate, ceea ce contribuie decisiv la creşterea vânzărilor pe segmentul produselor premium, a declarat, pentru News.ro, directorul general al companiei de vânzări directe Amway România, Bulgaria şi Grecia, Ioana Enache.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

”În general cresc vânzările pe segmentul produselor premium, consumatorul român devenind mult mai selectiv şi interesat de produse care au îngrediente de foarte bună calitate şi oferă rezultate pe măsură”, a afirmat Enache.

Anul trecut, Amway România Marketing a obţinând venituri totale de 92 milioane lei, cu 14% mai mult decât în 2015. Pentru 2017, Enache estimează un avans al afacerii.

”Pentru 2017 estimăm o creştere de câteva procente, care va fi generată atât de noile lansări de produse susţinute de investiţia noastră, constantă, în training-urile oferite prin intermediul Amway Academy, cât şi de deschiderea noului Business Center Amway, poziţionat pe Calea Victoriei”, a afirmat Enache.

Creşterile cele mai importante au înregistrat vânzările produselor de nutriţie - Nutrilite, care reprezintă 31% din cifra totală de vânzări. Gama de produse de înfrumuseţare şi îngrijire personală – Artistry, G&H si Glister, reprezintă 38% din cifra totală de vânzări. Investiţia principală la nivel local este în sesiunile de traning oferite prin intermediul portalului Amway Academy.

”Pentru 2017, vom investi peste 150.000 de dolari în programele de training al partenerilor din România şi Bulgaria. Luând în calcul şi deschiderea noului Amway Business Center, pentru 2017 investiţia Amway în România şi Bulgaria este în jurul sumei de 650.000 euro. În 2018 vom avea un buget similar pentru programele de training şi dezvoltare, dedicate partenerilor noştri”, a afirmat Enache.

În prezent, aproximativ 40.000 de români sunt înscrişi ca şi parteneri Amway, pentru majoritatea această activitate începând ca o suplimentare de venituri, potrivit şefei Amway.

Piaţa românească de produse de îngrijire personală şi frumuseţe este estimată de Euromonitor la aproximativ 780 de milioane euro, fiind dominată de multinaţionale precum L’Oreal, Avon, Beiersdorf, Procter&Gamble, Unilever, Amway sau Oriflame.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.