Încrederea consumatorilor francezi se îmbunătăţeşte, dar cea a germanilor rămâne scăzută, potrivit unor sondaje realizate în rândul consumatorilor, citate de CNBC,
Conform sondajului lunar realizat de institutul GfK, încrederea consumatorilor din Germania a rămas constantă în această lună.
În schimb, cifrele agenţiei franceze de statistică Insee au arătat că gospodăriile sunt ceva mai optimiste.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
În Germania lovită de recesiune, ”dorinţa de a face cumpărături este în creştere uşoară, în timp ce aşteptările privind veniturile au cunoscut o scădere uşoară”, a spus GfK.
Încrederea germanilor a rămas neschimbată în noiembrie după trei luni de declin, dar se află la un nivel scăzut, cu puţine semne de îmbunătăţire la orizont.
Încrederea consumatorilor francezi s-a îmbunătăţit, dar a rămas ”relativ slabă”, a spus Insee, în timp ce gospodăriile au avut o perspectivă mai bună asupra situaţiei lor financiare.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.