În fiecare zi aeroporturile din România înregistrează între trei şi şapte zboruri întârziate sau anulate şi frecvent sunt situaţii în care pasagerii ajung în aeroport şi descoperă că orarul de zbor le-a fost modificat sau chiar că zborul le-a fost anulat, potrivit datelor transmise, vineri, de platforma FlightClaim.ro.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Peste 1.000 de români primesc lunar, prin compania olandeză FlightClaim.ro, între 250 şi 600 euro de la companiile aeriene, arată un comunicat.

Compania înregistrează zilnic între 30 şi 50 de cereri de compensare de la pasagerii români care doresc să îşi primească drepturile de la companiile aeriene.

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

"Cum era de aşteptat, perioada cea mai aglomerată din punctul de vedere al cererilor primite de către FlightClaim.ro este sezonul de vară, când companiile aeriene se supra-aglomerează, iar FlightClaim.ro înregistrează şi o cerere la fiecare 30 de minute. Aproximativ nouă din zece cereri sunt soluţionate pozitiv, iar pasagerii ajung să îşi primească compensaţia conform legii. De la începtutul anului şi până acum, cele mai multe zboruri anulate au fost în luna ianuarie, când aeroporturile din România au înregistrat 36 de zboruri care au întârziat minim 3 ore şi 12 zboruri complet anulate”, se arată în comunicat.

Cele mai multe zboruri întârziate şi anulate au fost înregistrate de compania Tarom, dar şi de companiile low cost Wizz Air, Ryanair şi Blue Air.

Conform datelor FlightClaim.ro, destinaţiile cu cele mai mari întârzieri înregistrate sunt Milano, Madrid, Roma, Larnaca şi Londra.

”Zborurile charter din perioada verii reprezintă un risc deosebit pentru pasagerii români şi de aceea echipa noastră cooperează cu agenţiile de turism din România pentru a asigura tot suportul şi asistenţa necesară turiştilor lor care se află în această situaţie. Am obţinut compensaţii pasagerilor români al căror zbor, cu plecare din România, a fost anulat pe motive operaţionale”, a declarat Cees Werff, director general FlightClaim.ro.

În funcţie de durata întârzierii, pasagerii sunt eligibili la compensaţii între 250 şi 600 de euro/persoană, plus alte cheltuieli.

Sub 10% dintre pasagerii afectaţi de zboruri anulate, întârziate sau cărora le-a fost refuzată îmbarcarea se preocupă să solicite compensaţia de 250, 400 sau 600 de euro de la companiile aeriene sau prin firmele specializate. Acest procent extrem de mic se datorează slabei cunoaşteri a drepturilor pasagerilor, dificultăţilor de a intra în contact direct cu compania aeriană sau, pur şi simplu, lipsei de timp.

FlightClaimEU.com este o companie specializată în asistarea pasagerilor cu zboruri întârziate, anulări sau overbooking pentru a obţine compensaţiile legale de la companiile aeriene. Compania este prezentă pe piaţa europeană de 2 ani şi în România de 1 an. FlightClaim.ro a obţinut până acum compensaţii pentru peste 20.000 de pasageri din întreaga Europă şi pentru peste 5.000 de pasageri din România, fără niciun cost iniţial pentru pasagerii afectaţi.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.