Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcţii şi grădinărit, îşi extinde reţeaua din România şi anunţă că va inaugura cel de-al şaptelea magazin, la Oradea, pe 30 septembrie, în urma unei investiţii de 28,5 milioane de euro.
”Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcţii şi grădinărit, îşi extinde reţeaua din România şi anunţă inaugurarea celui de-al şaptelea magazin, la Oradea”, arată compania într-un comunicat.
Investiţiile totale Hornbach în România ajung la 175,2 milioane de euro.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
”Ne bucurăm că, în ciuda contextului economic generat de criza pandemică, vom putea inaugura cel de-al şaptelea magazin din reţeaua Hornbach în România. Investiţia totală este de 28,5 milioane de euro, sumă ce cuprinde şi stocul iniţial de marfă. Odată cu această deschidere de magazin, investiţiile totale ale Hornbach în România se ridică la 175,2 milioane de euro“, a declarat Mugurel-Horia Rusu, director general Hornbach România.
În ceea ce priveşte principalele motive ce au dus la decizia de a deschide un magazin în Oradea, reprezentantul companiei a subliniat că a fost aleasă această zonă deoarece este în plină dezvoltare, mai ales datorită bunei gestionări a bugetelor locale şi a absorbţiei ridicate de fonduri europene. De asemenea, atât evoluţia pozitivă a oraşului în ultimii ani, cât şi infrastructura şi poziţionarea în apropiere de graniţă au fost aspecte importante luate în calcul.
Magazinul din Oradea este amplasat pe un teren de 5,4 hectare, are o suprafaţă de circa 23.000 de metri pătraţi şi include un Drive In pentru materiale de construcţii, unde clienţii pot intra cu maşina şi încărca direct produsele dorite, o zonă dedicată articolelor de grădină şi animalelor de companie, dar şi departamente cu produse electrice, materiale de construcţii, de feronerie, gresie şi pardoseli, decoraţiuni interioare, un centru de înrămări tablouri şi unul de mixat vopsele şi o expoziţie cu articole destinate camerei de baie.
Magazinul are peste 100 de angajaţi.
Pentru perioada următoare, Hornbach ia în considerare dezvoltarea reţelei şi pe pieţele din Cluj-Napoca şi Constanţa, a mai spus Mugurel-Horia Rusu.
Fondată în anul 1877, Hornbach deţine 161 de magazine mixte de materiale de construcţii şi grădinărit şi magazine online, în 9 ţări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Cehia, Luxemburg, Elveţia, Suedia, Slovacia şi România), dintre care 7 în România (Bucureşti Berceni, Bucureşti Militari, Bucureşti Baloteşti, Braşov, Timişoara, Sibiu şi Oradea).
Concernul are aproximativ 22.000 de angajaţi.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.