Gigantul american PepsiCo a anunţat luni o investiţie în valoare de 100 de milioane de dolari în trei linii de producţie operaţionale şi un nou depozit automat, capabilităţi de automatizare şi un nou masterplan în fabrica din Popeşti-Leordeni, investiţia urmând să fie finalizată până în 2024.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare şi băuturi răcoritoare, anunţă o investiţie în valoare de 100 de milioane de dolari în trei linii de producţie operaţionale şi un nou depozit automat, capabilităţi de automatizare şi un nou masterplan în fabrica din Popeşti-Leordeni. Investiţia urmează să fie finalizată până în 2024, având ca rezultat dublarea capacităţii de producţie”, anunţă compania.

Aceste noi investiţii vin după finalizarea de anul trecut a planului de dezvoltare pe 5 ani, implementat în fabrica de băuturi răcoritoare Dragomireşti, în valoare totală de 40 milioane de dolari, constând în îmbunătăţirea liniilor de producţie şi un depozit complet automatizat, cu o valoare de 15 milioane de dolari, pe o suprafaţă totală de 15.000 mp şi cu o capacitate de producţie de 550.000 de tone de produse finite pe an.

„Suntem încântaţi să anunţăm o nouă investiţie în fabrica noastră de snack-uri din Popeşti-Leordeni. PepsiCo operează şi investeşte în România de aproape 30 de ani şi rămânem angajaţi să dezvoltăm în continuare businessul în ţară. Fiind un centru de producţie şi distribuţie pentru pieţele din Europa Centrală şi de Est, România reprezintă o piaţă esenţială în Europa. Produsele agricole de înaltă calitate şi oamenii talentaţi stau la baza creşterii businessului nostru în regiune. Acum, pe măsură ce implementăm PepsiCo Positive, investiţiile realizate vor continua să avanseze progresul nostru în domeniul sustenabilităţii în România”, susţine Silviu Popovici, chief executive officer PepsiCo pentru Europa.

În ultimii 10 ani, PepsiCo a investit direct 320 de milioane de dolari în România, consolidând astfel rolul companiei de hub de producţie şi distribuţie regional.

„PepsiCo este într-o continuă dezvoltare. Urmărim să furnizăm calitatea aşteptată de consumatorii noştri prin mijloace sustenabile şi să avem un impact pozitiv asupra industriei. Începând cu 2020, am acordat şi mai multă susţinere comunităţilor locale şi am ajutat numeroşi fermieri să obţină împrumuturi pentru pornirea afacerilor, cumpărarea echipamentelor agricole, construirea depozitelor sau cumpărarea seminţelor şi îngrăşămintelor. Vom continua să investim sustenabil în piaţa românească şi în următorii cinci ani, consolidând rolul PepsiCo România de centru de producţie şi distribuţie pentru multe pieţe din regiune”, susţine Adrian Lăcătuş, Senior Commercial Director PepsiCo pentru Balcanii de Est.

Produsele PepsiCo sunt consumate în peste 200 de ţări şi teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de peste 79 de miliarde dolari în 2021, adusă de alimente şi băuturi precum Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker şi SodaStream.

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.