Facebook a dat publicităţii noi informaţii privind modul în care face moderarea conţinutului şi cum foloseşte inteligenţa artificială în acest sens.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Un număr de9,6 milioane de postări din categoria hate speech a eliminat Facebook în perioada ianuarie - martie 2020. Este o creştere semnificativă în comparaţie cu cele 3,6 milioane de postări din perioada anterioară.

Gigantul american, deşi recunoaşte că mai este mult loc pentru progrese, spune că AI-ul depistează acum în mod proactiv 88,8% din postările de acest gen. În urmă cu un trimestru, acest procent era de 80,2%.

Evenimente

14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
20 noiembrie - Eveniment News.ro - Orașul meu - Acasă și la birou
28 noiembrie - Profit Financial.Forum

În aprilie, Facebook a aplicat etichete de avertizare la aproximativ 50 de milioane de postări care conţineau informaţii false sau nedovedite ştiinţific despre COVID-19. În 95% din cazuri, cei care observă postări cu astfel de label-uri decid să nu mai acceseze conţinutul respectiv.

De la 1 martie, au fost şterse peste 2,5 milioane de postări legate de măşti, mănuşi, dezinfectat şi alte produse legate de noul coronavirus.

O problemă aparte pentru sistemele de moderare a conţinutului folosite de Facebook o reprezintă meme-urile şi recunoaşterea tuturor copiilor şi formelor sub care o imagine cu text se propagă în vasta reţea socială.

În acest sens, Facebook foloseşte un instrument numit SimSearchNet. Acesta apelează la învăţarea mecanică pentru a încerca să descopere toate copiile unui meme care trebuie eliminat.

Facebook tocmai a acceptat să plătească 52 milioane de dolari în urma unui proces intentat de foştii moderatorii ai companiei, care au contractat afecţiuni precum stresul post-traumatic. Fiecare dintre aceştia va fi compensat cu cel puţin 1.000 de dolari, suma maximă putând ajunge până la 50.000 dolari.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.