Cel mai mare retailer online din România, eMAG, a obţinut în România anul trecut o cifră de afaceri de 2,02 miliarde de lei, în creştere cu 45% faţă de 2015, a anunţat miercuri directorul general al retailerului online, Iulian Stanciu, care a mai spus că numărul de produse vândute de companie a fost dublu în 2016 faţă de 2015.
Stanciu a spus că în Bulgaria, Ungaria şi România compania a obţinut o cifră de afaceri de 2,4 miliarde de lei, în creştere cu 46% faţă de 2015, în timp ce tot grupul eMAG a obţinut o cifră de afaceri de 3,12 miliarde de lei.
"Un motor important de creştere este majorarea ofertei. Anul trecut am ajuns la 1,309 milioane de produse şi estimăm că o să ajungem la 2 milioane de produse în acest an", a declarat directorul general al eMAG.
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
20 noiembrie - Eveniment News.ro - Orașul meu - Acasă și la birou
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
Acesta a mai spus că anul trecut, compania a investitit 50 de milioane de euro în dezvoltarea tehnologiei, a personalului, a logisticii şi pe plan internaţional.
"Am ajuns la investiţii de aproape 100 de milioane de euro în 2015 şi 2016 în dezvoltare companiei, iar o mare parte din investiţie a venit din partea acţionarului majoritar", a completat Stanciu.
eMAG este deţinut de grupul sud-african Naspers şi Iulian Stanciu.
"Vom creşte cu peste 20% anul acesta şi vom face investiţii de peste 50 de milioane de euro în acest an. Vom investi mult în zona logistică şi în multe tehnologii", a mai spus Stanciu.
Acesta a mai spus că penetrarea e-commerce pe piaţa din România este de 2,88% din total piaţă faţă, de 7,9% în Germania.
Din această vară eMAG va începe să vândă asigurări Casco şi pachete turistice şi vrea să introducă un serviciu prin care clientul poate stabili intervalul orar în care poate primi o comandă. Serviciul va costa între 18 şi 22 de lei şi livrarea va avea loc şi în weekend.
În prezent eMAG are showroom-uri proprii în oraşele Bucureşti (Titan şi Crângaşi), Braşov, Constanţa, Craiova, Galaţi, Oradea, Timişoara, Iaşi, Ploieşti, Cluj-Napoca şi Sibiu.
Retailerul mai are două puncte de livrare proprii, în Băneasa şi Piteşti, şi încă 202 de puncte de livrare deschise în parteneriat cu Poşta Română, care vor ajunge la 600 de puncte în curând.â
(În titlu şi în lead a fost corectată valoarea cifrei de afaceri, de la 2,22 miliarde de lei la 2,02 miliarde de lei)
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.