Cel mai mare retailer online din România, eMAG, a deschis primul showroom în Bulgaria, la Sofia, şi are în plan să mai deschidă alte trei showroom-uri în prima parte a anului viitor.
De asemenea, compania a deschis în iunie primul showroom din afara României, la Budapesta, şi încă trei showroom-uri în Ungaria până la finalul anului, piaţă pe care ţinteşte vânzări de 300 de milioane de euro până la finalul anului 2020 şi vânzări de un miliard de euro în cinci ani.
"eMAG îşi continuă expansiunea internaţională prin diversificarea canalelor de vânzare şi inaugurează primul showroom în Bulgaria, la Sofia, după ce în urmă cu trei luni compania a deschis în Ungaria primul său showroom din afara României. Compania are în plan să mai deschidă alte trei showroom-uri în prima parte a anului viitor", a anunţat compania.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
Noul showroom este situat în incinta Serdika Center, unul dintre cele mai mari centre comerciale din capitala Bulgariei, şi permite eMAG.bg extinderea serviciilor pe care le oferă clienţilor. Consumatorii din Bulgaria pot acum face cumpărături direct în showroom, pot comanda online cu livrare gratuită şi ridicare în aceeaşi zi, în showroom, sau pot face retur instant şi gratuit.
"Extinderea internaţională a companiei derivă şi din interesul crescut al comercianţilor români de a vinde pe alte noi pieţe: doar în Bulgaria sunt, în prezent, peste 400 de selleri români care fac comerţ datorită simplităţii şi rapidităţii cu care se pot înregistra pe platforma eMAG Marketplace aflată în continuă expansiune. eMAG facilitează accesul sellerilor români la alte pieţe prin servicii de traducere conţinut, dar şi asistenţă în listarea produselor", mai anunţă compania.
În prezent, eMAG are 15 showroom-uri în România şi trei în afara ţării.
"În Bulgaria observăm o creştere a comerţului online şi astfel am decis să investim în dezvoltarea de servicii noi cu ajutorul cărora ne dorim să oferim clienţilor o experienţă mult mai bună, consolidându-ne în acelaşi timp poziţia bună pe care o avem pe piaţa locală", a spus Andrei Popescu, country manager eMAG Bulgaria.
eMAG este prezentă în Bulgaria din 2012 cu o echipă de 200 de angajaţi.
Companie românească fondată în 2001, eMAG este unul din cei mai mari jucători pe piaţa de comerţ online din România şi a devenit un lider regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria şi Ungaria.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.