Datagram, companie românească de software şi soluţii IT, anunţă un parteneriat cu MoneyGram, care le permite clienţilor Datagram, în principal case de schimb şi case de amanet, să ofere servicii de transfer de bani la nivel internaţional persoanelor fizice şi companiilor din România.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

”Datagram, companie românească de dezvoltare de software şi soluţii IT, anunţă un parteneriat strategic cu MoneyGram, lider mondial în tehnologiile financiare care conectează comunităţile lumii. Parteneriatul le permite clienţilor Datagram, în principal case de schimb şi case de amanet, să ofere servicii de transfer de bani la nivel internaţional persoanelor fizice şi companiilor din România”, anunţă compania.

Datagram şi MoneyGram au colaborat pentru a integra soluţiile de transfer de bani ale MoneyGram în ExchangeOnline, soluţia software de schimb valutar Datagram şi AmanetOnline, sistemul de informaţii pentru casele de amanet. Afacerile care utilizează în prezent sistemele Datagram pentru o gamă largă de funcţii de administrare şi management al afacerii pot oferi acum serviciul suplimentar de trimitere şi primire de bani pentru clienţii lor.

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

“Partenerii Datagram sunt în mare parte case de schimb valutar şi amanet care utilizează de multă vreme soluţii dedicate activităţii lor puse la dispoziţie acestora prin aplicaţia creată de către compania noastră, prin care îşi gestionează activitatea zilnică: cumpărare/vânzare valută, contracte amanet, emitere chitanţe/facturi/contracte, raportări etc. Pe lângă aceste servicii, Datagram a dezvoltat un modul (sub forma unei noi opţiuni în meniul principal al aplicaţiei) prin intermediul căruia un partener poate primi sau trimite bani în reţeaua de parteneri MoneyGram, fiind conectată cu sistemul acestora la nivel de servicii web/API. Acest modul dezvoltat de Datagram urmează exact fluxul obişnuit al tranzacţionării prin MoneyGram, adăugând multe elemente de validare si verificare suplimentară care elimină posibilele erori umane la introducerea datelor,“ declară Mihai Marinescu, CEO Datagram.

Parteneriatul diversifică şi mai mult reţeaua de retail globală a MoneyGram, cu peste 2.500 de locaţii în România şi peste 400.000 de locaţii în întreaga lume. Pe lângă MoneyGram Online, site-ul principal şi aplicaţia mobilă a companiei, reţeaua extinsă de retail oferă consumatorilor români o mai mare flexibilitate privind modul în care trimit şi primesc bani către şi de la cei apropiaţi din întreaga lume.

„Suntem încântaţi să colaborăm cu Datagram pentru a extinde serviciile către cât mai mulţi utilizatori din România. Asocierea MoneyGram, o companie cu notorietate internaţională cu un jucător autohton precum este Datagram a fost o alegere bună pentru ambele părţi, deoarece acest produs de transfer de bani se adresează în primul rând companiilor care au un profil de activitate (cod CAEN) care  le permite să desfăşoare legal această activitate. Înainte de a începe colaborarea cu Datagram, MoneyGram şi-a analizat clientela de case de schimb valutar şi case de amanet şi a văzut un potenţial major la nivelul pieţei, datorită numărului mare de clienţi care folosesc şi preferă banii în numerar,” declară Marius Dobrescu, country manager MoneyGram Romania şi Director Regional Sud-Estul Europei.

Mihai Marinescu consideră  că, “prin faptul că oferim partenerilor DataGram acest serviciu pe care îl vor promova către clienţii lor stradali, cu siguranţă vom depăşi 150 de locaţii în toată România până la sfârşitul acestui an. Dacă ne gândim la clienţii MoneyGram care vor utiliza transferul de bani ca serviciu în locaţiile partenerilor noştri tradiţionali, estimăm că vor fi peste 20.000 în acest prim an.”

Potrivit datelor de dimensionare a pieţei de la FXC Intelligence, remitenţele globale au crescut de la aproximativ 420 de miliarde de dolari în 2010 la 1,1 trilioane de dolari estimate pentru 2025. Banca Mondială estimează că remitenţele personale primite în România au reprezentat 2% din PIB în 2023.

Datagram este o companie înfiinţată în anul 2001, care are ca obiect de activitate dezvoltarea, implementarea şi mentenanţa aplicaţiilor software de gestiune şi a managementului afacerilor. Compania românească a ajuns în 2023 la o cifră de afaceri de 800.000 euro şi are în portofoliu servicii lansate marca Datagram pentru ExchangeOnline, AmanetOnline, Trezora, MoneyAgent etc.  

MoneyGram International, Inc. este o companie globală de tehnologie financiară care le permite consumatorilor şi companiilor să transfere şi să gestioneze bani în aproape toate ţările din lume. Prin setul său extins de oferte Fintech, MoneyGram oferă anual pentru milioane de consumatori posibilitatea de a trimite uşor bani acasă la familie şi prieteni, de a stoca bani în portofele mobile şi de a cumpăra, vinde şi deţine criptomonede pe aplicaţia sa, lider în industrie. Platforma transfrontalieră inovatoare a companiei le permite clienţilor să trimită fonduri direct în conturi bancare şi portofele mobile sau să încaseze şi să scoată bani în peste 135 de monede şi numeroase criptomonede, prin intermediul uneia dintre cele mai mari reţele de distribuţie de numerar din lume.

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.