Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anunţat, miercuri, că au fost depuse două oferte pentru supervizarea proiectului Podului de la Brăila, contract estimat la 48,99 milioane lei (10,35 milioane euro), fără TVA.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Contractul pentru proiectarea şi execuţia ”Podului suspendat peste Dunăre în zona Brăila” a fost semnat în data de 15 ianuarie 2018 între CNAIR şi asocierea Astaldi – IHI Infrastructure Systems, la o valoare de 1,996 miliarde lei (422 milioane euro), fără TVA. Odată terminat, podul suspendat va fi cel mai lung din ţară şi al treilea din Europa, după lungimea segmentului central.

CNAIR a anunţat, miercuri, că, în cadrul acestei ultime proceduri, au depus oferte asocierea Metroul - Italrom Inginerie Internationala - Sistema Ingegneria - Arex Lider Company şi asocierea TPF Inginerie – Septembrie Consulting.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

Podul suspendat peste Dunăre este cuprins în Master Planul General de Transport al României si face parte din categoria proiectelor de tip ITI (Investitii Teritoriale Integrate), finanţabile din POIM 2014 - 2020, Axa Prioritară 2 "Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil si eficient".

Lungimea totală a proiectului este de 23,4 km şi cuprinde două secţiuni: drumul principal Brăila - Jijila, cu o lungime 19,1 km şi drumul de legatură cu DN22 Smârdan - Măcin, în lungime de 4,3 km.

Podul suspendat peste Dunăre, structura principală din cadrul Proiectului, va avea o lungime de 1.974 de metri şi va fi pozitionat între km 4 şi km 6 pe drumul principal Brăila-Jijila, respectiv la km 165 pe fluviul Dunărea.

Drumul principal Brăila – Jijila va avea o lungime de 19,1 km si va fi prevăzut cu două benzi de circulaţie pe sens, benzi de încadrare, acostamente, zona mediană şi zona de parapete. Pe tronsonul cuprins între km 4 şi km 6, unde drumul traversează fluviul Dunărea, se vor construi doua viaducte de acces în lungime de câte 110 metri fiecare. Traseul include o ramificaţie pe directia Sud, până la intersecţia cu drumul existent Smârdan - Măcin (DN22).

Drumul de legătură cu DN22 Smârdan – Măcin, cu o lungime de 4,3 km, va fi prevăzut cu o bandă de circulaţie pe sens. Drumul de legătură urmează să pornească de la km 7 al drumului principal (Brăila- Jijila) şi se va intersecta cu DN22 Smârdan-Măcin. 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.