ING Bank a anunţat sâmbătă noapte că a remediat problemele tehnice apărute în cursul după-amiezii, iar reţeaua de bancomate, sistemele de acceptare a cardurilor ING şi serviciul Home’Bank sunt din nou disponibile.
"Serviciile ING sunt funcţionale. Acum şi tranzacţiile cu cardul la comercianţi şi la bancomat sunt disponibile", a precizat banca, într-o notă tranmisă News.ro.
Clienţii români ai băncii olandeze au semnalat sâmbătă după-amiază că nu pot folosi mai multe setvicii ale ING.
Cei care sună la bancă pentru a obţine informaţii au acces la un mesaj al unui robot telfonic: "În acest moment întâmpinăm op problemă tehnică generală. Vă cerem scuze pentru situaţia creată şi vă asigurăm că specialiştii noştri o vor soluţiona în cel mai scurt timp posibil".
Reprezentanţii băncii au precizat ulterior cauzele problemei.
"Vă informăm că astăzi, 10 septembrie, orele 13.00, sistemul de stocare a datelor a început să genereze erori în operare. Ca urmare a acestei situaţii tehnice neprevăzute, atât reţeaua de ATM-uri, sistemele de acceptare a cardurilor ING, cât şi serviciul Home’Bank au devenit indisponibile", a precizat banca, în documentul transmis presei.
Banca avea 866.000 de clienţi activi în România la finalul lui 2015, după ce a atras 96.000 de clienţi noi anul trecut.
ING este una dintre cele mai mari 10 bănci din România, aflându-se pe locul şapte la finalul anului 2015 după active, cu o cotă de piaţă de 6,3%.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.
Citește și...