Clienţii ING Bank, o bancă olandeză care funcţionează în România printr-o sucursală, nu pot scoate bani de la bancomate, sâmbătă, nu pot face plăţi cu cardul şi nici nu pot vedea datele despre conturile lor prin serviciul de internet banking, din cauza unei probleme tehnice neprecizate.
Clienţii români ai băncii olandeze au semnalat problema sâmbătă.
Cei care sună la bancă pentru a obţine informaţii au acces la un mesaj al unui robot telfonic: "În acest moment întâmpinăm op problemă tehnică generală. Vă cerem scuze pentru situaţia creată şi vă asigurăm că specialiştii noştri o vor soluţiona în cel mai scurt timp posibil".
Reprezentanţii băncii nu au putut preciza cât va dura întreruperea.
Banca avea 866.000 de clienţi activi în România la finalul lui 2015, după ce a atras 96.000 de clienţi noi anul trecut.
ING este una dintre cele mai mari 10 bănci din România, aflându-se pe locul şapte la finalul anului 2015 după active, cu o cotă de piaţă de 6,3%.
Spre deosebire de celelalte mari bănci din sistemul bancar românesc, ING nu este înregistrată ca bancă în România, ci are statut de sucursală la Bucureşti a ING Bank Amsterdam.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.