Cifra de afaceri a Orange în România a fost de 1,551 de miliarde de euro în 2023, în scădere cu 1,2% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

”În România, în 2023 cifra de afaceri este de 1,551 de miliarde de euro, în scădere cu 1,2% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. În al patrulea trimestru, Grupul Orange România a realizat o cifră de afaceri consolidată de 407 de milioane de euro, în creştere moderată cu 1,5% faţă de T4 2022”, anunţă grupul.

La 31 decembrie 2023, Grupul Orange România oferea servicii mobile către 9,5 milioane de clienţi, internet fix în bandă largă către 1,1 milioane de clienţi, iar servicii de televiziune prin cablu şi satelit către 1,1 milioane de clienţi.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

”Finalul de an a fost marcat de semnarea acordului între Orange şi Ministerul Cercetării, Inovării şi Digitalizării, ce a anunţat intenţia de a crea un singur operator de telecomunicaţii complet convergent”, mai arată compania.

Eforturile de extindere a reţelei au continuat anul trecut, când peste 500 de noi localităţi din mediul urban şi rural au primit acces la conectivitate 4G şi 4G+. Reţeaua 4G acoperă 98,77% din populaţie, în timp ce reţeaua 4G+ acoperă 82,58% din populaţie. 13 noi oraşe au beneficiat în 2023 de reţeaua 5G/5G+, ajungând la un total de 38 de oraşe cu cele mai rapide viteze mobile, de până la 1,5 Gbps.

În Orange Business, veniturile din IT&C în ultimele 12 luni au crescut cu 9% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Motoare de creştere au fost serviciile de securitate cibernetică, care suscită în continuare interes pentru companii, soluţiile de smart city şi proiectele de digitalizare a administraţiei publice şi a învăţământului.

Compania raportează o creştere de peste 60% a bazei de clienţi YOXO în 2023 vs. 2022 şi o creştere de peste 100% a numărului de clienţi nou veniţi în T4 2023 faţă de T4 2022.  

În vederea reducerii amprentei de carbon, în 2023 Orange a semnat primul contract de tip Virtual Purchase Agreement (vPPA) din piaţa locală de telecomunicaţii, a ajuns la un număr total de ~448.000 de telefoane colectate, prin programul ”Re”, ce vor reintra în circuit prin recondiţionare sau reciclare, iar prin oferte dedicate a crescut cu 8% numărul de telefoane recondiţionate comercializate comparativ cu 2022. În plus, în Service Centers, echipele Orange au reparat peste 50.000 de telefoane de-a lungul anului 2023.  

”2023 a fost un an plin de noi provocări la nivel local, într-un context economic complex şi încercat de presiuni concurenţiale. Ne-am concentrat acţiunile în jurul consolidării performanţei companiei, cu accent pe menţinerea calităţii reţelei şi pe îmbunătăţirea experienţei clienţilor noştri, marcând etape importante în acest sens. Azi, românii au acces la cel mai rapid internet mobil, 5G, cu viteze de până la 1,5 Gpbs, prezent în 38 de oraşe, şi la oferte şi servicii accesibile de comunicaţii. Am încheiat anul cu anunţul semnării acordului între Orange şi Ministerul Cercetării, Inovării şi Digitalizării, ce a anunţat intenţia de a crea un singur operator de telecomunicaţii complet convergent”, a declarat Julien Ducarroz, CEO Orange România

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.