Blue Point, una dintre cele mai importante companii locale de servicii call center, deschide la Buzău cel de-al doilea centru operativ din provincie, unde intenţionează să angajeze 50 de persoane până la sfârşitul anului, a anunţat marţi compania.
Pentru noul centru din Buzău, compania va angaja, până la finalul anului curent, 50 de persoane, care vor oferi servicii de telesales, suport clienţi, infoline şi suport tehnic. Echipa din Buzău va lucra pentru companii din industriile de telecomunicaţii şi asigurări, a mai precizat compania.
Call center-ul din Buzău este situat în centrul oraşului şi are o suprafaţă de 300 de metri pătraţi. Investiţia necesară pentru deschiderea biroului a fost asigurată din profitul companiei şi din fondurile asociaţilor. Compania nu a precizat valoarea investiţiei, dar estimează ca aceasta va fi recuperată în următorii doi ani.
“Anul trecut, deschideam primul nostru sediu local în Slobozia, iar evaluările intermediare ne-au arătat că am luat decizia corectă. Astfel, anul acesta, prin noul sediu de la Buzău, continuăm planul de extindere locală. Am testat mai multe oraşe şi, în final, am ales Buzău pentru potenţialul forţei de muncă, dar şi pentru proximitatea faţă de Bucureşti “, a declarat un partener al Blue Point, Violeta Roşu.
Înfiinţată în 2007, Blue Point este o companie de servicii call center cu capital 100% românesc. Compania a pornit la drum în urmă cu 10 ani cu 5 angajaţi,iar în prezent firma are peste 300 de salariaţi. Printre clienţii Blue Point se numără Cheque Dejeuner, DHL Express, Heineken, Hochland, ING Bank, Metro, Metropolitan Life, Pepsi, Reader’s Digest, Ţiriac Auto şi Xerox.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.