Apple refuză să permită accesul la App Store al aplicaţiilor de jocuri ale Microsoft, Google şi Facebook, motivul fiind că aplicaţiile respective oferă acces la jocuri care nu au fost evaluate conform criterilor producătorului de iPhone-uri şi iPad-uri, relatează Business Insider.
”Clienţii noştri beneficiază de aplicaţii şi jocuri extraordinare de la milioane de dezvoltatori, iar serviciile de jocuri se pot lansa pe App Store, cu condiţia de respecte aceleaşi reguli care sunt aplicate tuturor dezvoltatorilor, inclusiv să prezinte jocuri individuale pentru evaluare şi să apară în hărţi şi căutări”, a declarat un purtător de cuvânt al Apple.
Apple aplică această politică numai serviciilor de jocuri, dar permite în schimb ca Netflix şi Spotify să ofere acces la biblioteci vaste, care nu trebuie să treacă prin procesul de evaluare al App Store.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
Motivul acestei diferenţe de abordare este că jocurile sunt interactive, spre deosebire de muzică şi filme.
"App Store a fost creat pentru a fi un loc sigur, de încredere, unde clienţii să descopere şi să descarce aplicaţii, fiind o oportunitate de afaceri extraordinară pentru toţi dezvoltatorii”, a mai spus purtătorul de cuvânt.
Atât Microsoft cât şi Facebook resping public această politică a Apple.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.