Amazon.com a oferit cumpărătorilor un credit de 10 dolari în cadrul Prime Day, un eveniment de vânzări cu discount de 48 de ore început luni, în schimbul dreptului de a urmări site-urile vizitate de aceştia, transmite Reuters.
Oferta se referă la instalările noi ale Amazon Assistant, un instrument de comparare a cumpărăturilor pe care clienţii îl pot adăuga în browserele lor. Acest serviciu afişează preţul Amazon pentru produse pe care utilizatorii le văd pe Walmart.com, Target.com şi alte site-uri.
Pentru a funcţiona, asistentul trebuie să acceseze activitatea web a utilizatorilor, inclusiv linkurile şi unele pagini de conţinut pe care le vizionează. Amazon a explicat că poate utiliza datele utilizatorilor pentru a-şi îmbunătăţi marketingul general, produsele şi serviciile, fără legătură cu asistentul de cumpărături.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
Aceşti termeni scot în evidenţă puterea dată de consumatori Amazon şi altor companii mari de tehnologie atunci când utilizează serviciile lor gratuite. În acest caz, Amazon obţine informaţii despre cum să îşi conceapă marketingul şi cum să răspundă concurenţei pe piaţa de retail.
Amazon are deja peste 7 milioane de clienţi care utilizează asistentul său via Google Chrome şi Mozilla Firefox, potrivit datelor publicate de browserele web respective. Alte companii oferă instrumente de cumpărături similare.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.