Pro FM a primit aprobare de la Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA), marţi, pentru a îşi modifica licenţa naţională în mai multe licenţe locale – una în Bucureşti şi alte 30 în ţară, această schimbare marcând o premieră.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Potrivit dosarului editorial al Pro FM trimis la CNA, radioul va avea 22 de minute de program local zilnic, de luni până vineri, în 11 buletine deştiri de câte două minute, în oraşele cu peste 100.000 de locuitori – Iaşi, Timişoara, Cluj-Napoca, Constanţa, Galaţi, Braşov, Ploieşti, Bacău, Arad, Piteşti, Sibiu, Târgu Mureş, Buzău, Satu Mare, Râmnicu Vâlcea şi Suceava. În weekend, în aceste oraşe, Pro FM va avea 10 minute de program local zilnic, în 5 buletine de ştiri, de câte două minute.

În localităţile cu populaţii situate între 50.000 şi 100.000 de locuitori, Pro FM va avea 14 minute de program local zilnic, de luni până vineri,  în 7 buletine de ştiri de câte două minute, iar sâmbăta şi duminica va avea 6 minute de program local zilnic, în 3 buletine de ştiri, de câte două minute. Aceste oraşe sunt: Focşani, Târgovişte, Reşiţa, Slatina, Alba Iulia, Hunedoara, Roman, Deva şi Alexandria.

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

Pentru oraşele cu mai puţin de 50.000 de locuitori – Medgidia, Mangalia, Sinaia, Predeal şi Costineşti, Pro FM nu va difuza program local.

Această modificare îi va permite postului Pro FM să difuzeze publicitate locală.

Acordul CNA în acest caz vine după ce forul audiovizual a respins o cerere similară formulată de Europa FM. Acest post, spre deosebire de Pro FM, s-a lansat drept reţea naţională. Pro FM s-a delarat reţea naţională după ce a cumulat mai multe frecvenţe locale.

Pe 28 septembrie, CNA a dat o decizie de intrare în legalitate prin care le-a cerut reţelelor naţionale de radio să respecte legea, renunţând la publicitatea locală sau regional, începând din 1 ianuarie 2018.

Pro FM a început să emită în Bucureşti pe frecvenţa de 102,8 MHz pe 15 aprilie 1993, iar din 19 decembrie 1996 a început să emită şi prin satelit, având un program care include muzică, ştiri, informaţii utile şi divertisment. Publicul staţiei are vârste cuprinse între 15 şi 40 de ani.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.