Primul episod din cel de-al treisprezecelea sezon al serialului de comedie „Las Fierbinţi”, care a fost difuzat de televiziunea Pro TV, marţi seară, în intervalul orar 20.28 – 21.30, a fost lider de audienţă pe toate segmentele de public şi a fost urmărit de aproape 2,5 milioane de telespectatori la nivel naţional.
Episodul a înregistrat 14 puncte de rating şi 24,5% cotă de piaţă la nivel naţional, fiind urmărit de 2.495.000 de telespectatori. Pe locul al doilea în top s-a situat de Kanal D, cu 12,4 puncte de rating şi 21,8% cotă de piaţă, potrivit datelor furnizate de Kantar Media România, informează Pro TV.
Pe segmentul de public comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, „Las Fierbinţi” a înregistrat 13,8 puncte de rating şi 29,2% cotă de piaţă, în timp ce televiziunea de pe locul al doilea, Kanal D, avea 9,4 puncte de rating şi 19,9% cotă de piaţă.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
La nivel urban, „Las Fierbinţi” a fost lider de audienţă cu 12,5 puncte de rating şi 22,3% cotă de piaţă, în timp ce Kanal D a ocupat cel de-al doilea loc în top, cu 10,3 puncte de rating şi 18,3% cotă de piaţă.
În minutul de maximă audienţă, de la 20.58, episodul din „Las Fierbinţi” era urmărit de 3.028.000 de telespectatori la nivel naţional.
Următorul episod din „Las Fierbinţi” va fi difuzat joi seară, de la ora 20.30, de Pro TV.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.