Emisiunea „Exatlon”, difuzată de televiziunea Kanal D, a fost urmărită, duminică seară, în intervalul orar 20.15 - 23.02, de peste 2,1 milioane de telespectatori la nivel naţional.
Reality show-ul a fost lider de audienţă la nivel naţional, cu 2.156.000 de telespectatori, 12,1 puncte de rating şi 22,8% cotă de piaţă. Pe cel de-al doilea loc în top s-a situat Antena 1, cu 7,9 puncte de rating şi 14,9% cotă de piaţă, potrivit datelor furnizate de Kantar Media România, informează Kanal D.
„Exatlon” a condus topul audienţelor şi la nivel urban, cu 10,2 puncte de rating şi 19,4% cotă de piaţă, spre deosebire de Antena 1, care s-a situat pe cel de-al doilea loc în clasament, cu 8,2 puncte de rating şi 15,7% cotă de piaţă.
Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, „Exatlon” s-a situat pe cel de-al doilea loc în clasament, cu 9,9 puncte de rating şi 20,8% cotă de piaţă. Pe primul loc în acest top s-a situat Antena 1, cu 10,3 puncte de rating şi 21,6% cotă de piaţă.
Următoarea ediţie a emisiunii „Exatlon”, în care Arena va decide cine vor fi cei trei nominalizaţi spre eliminare, va fi difuzată luni, de la ora 19.45, de Kanal D.

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.