Aplicaţia „Gumball VIP”, ce combină vizionarea liniară cu cea interactivă a serialului animat de pe Cartoon Network, a fost lansată în România de Turner International.
Aplicaţia „Gumball VIP", lansată în 2017 în Marea Britanie, este online în ţara noastră şi urmează să fie lansată în alte şase pieţe - Australia, Noua Zeelandă, Polonia, Spania, Franţa şi Marea Britanie.
„Televiziunea liniară rămâne un mediu cheie pentru copii, dar trebuie să ne asigurăm că rămâne relevant în lumea de astăzi, când există o mare schimbare în modul în care fanii noştri ne urmăresc. Această tehnologie inovatoare ne permite să facem acest lucru, prin digitizarea experienţei liniare şi prin adăugarea acestui element interactiv", a declarat Patricia Hidalgo, Chief Content Officer, Turner EMEA & International Kids Strategy.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
Tehnologia, licenţiată de compania austriacă Tonio, a fost testată în Marea Britanie în octombrie 2017 şi a fost folosită şi în Statele Unite.
Aplicaţia poate fi descărcată gratuit din App Store şi Google Play. Cu ajutorul unei tehnologii de înregistrare audio, utilizatorii se conectează la episoade, pentru a pune întrebări despre ceea ce se întâmplă pe ecran. Răspunsurile corecte câştigă puncte şi coduri pentru deblocare, care pot fi schimbate în premii pe site-urile Cartoon Network.
În urma lansării din Marea Britanie, reach-ul zilnic în rândul copiilor cu vârste cuprinse între 10 şi 15 ani a crescut cu 22% pe faţă de anul precedent şi cu 108% comparativ cu prima jumătate de an, din luna februarie 2017. În plus, „Gumball VIP" a ajuns în top zece aplicaţii ale App Store.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.