Agentia globala UM, parte din grupul IPG Mediabrands, a lansat noua sa pozitionare si abordare strategica “Full Colour Media”.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Creată pentru a revoluţiona modul în care clienţii îşi construiesc şi cresc mărcile în era tehnologiei şi inteligenţei artificiale, abordarea Full Color Media introduce noi comportamente, strategii şi produse pentru a stimula creşterea brandurilor şi a business-ului.

Full Colour Media este o abordare inovativă de planificare media multi-channel, având misiunea de a combate uniformizarea brandurilor. Se bazează pe puterea minţii umane într-o lume tot mai mecanizată, unde AI ameninţă atât fundamentul umanităţii, cât şi sensurile comunicării. Pentru a înfrunta această provocare, avem nevoie de strategii care să lupte cu uniformizarea," a declarat Susan Kingston-Brown, Global Brand President al reţelei UM. “Aceasta noua abordare imbina in mod natural vizibilitatea canalelor media cu impact mare calitativ cu vitalitatea si variabilitatea unor puncte de contact media mai mici dar cu un impact mai profund, creand noi narative, pentru un efect semnificativ in cresterea brandurilor” a completat Susan.

De la cercetare, la noua teorie de marketing despre Brand Patterns

Abordarea Full Colour Media este fundamentata printr-o cercetare inovativa despre modurile de crestere ale marcilor in era AI-ului. Bazat pe date din peste 10.000 de branduri şi analiza a mai mult de 5 milioane de date concrete, studiul a dus la dezvoltarea noii teorii de marketing „Brand Patterns”.

Cercetarea a arătat că mărcile nu urmează un model simplu şi liniar, ci reflectă modele complexe şi diferite. Fiecare marcă are un model unic, diferentiat, situându-se la intersecţia sinergiilor şi interdependenţei celor trei componente esenţiale ale modelului de analiză, cei 3-Vs

  •  Visibility: include indicatori de vizibilitate, "Attention" si "Ad Awareness", contribuind la diferentiere; este indicatorul principal pentru cresterea marcilor
  • Vibrancy: include indicatori de interactiune si conexiune culturala cu audienta: "Social Engagement", "Buzz" si "Word-of-Mouth"; totodata, este un important accelerator de crestere
  • Variability: include indicatori de apreciere a legaturii consumatorilor cu marcile,"Positive impressions" si "Quality" si este un indicator cheie pentru a asigura o crestere incrementala si diferentiere, pentru ca generareaza valoare intrinseca pentru consumator

„Pe măsură ce am aprofundat studiul modului în care mărcile aplicau strategiile de comunicare pe pieţele în care activau, am descoperit că, deşi aveau modele de acţiune diferite (patterns), adesea foloseau strategii media similare, ceea ce le împiedica să îşi valorifice pe deplin potenţialul unic definit de "Brand Pattern”, a declarat Felipe Tomaz, profesor la Universitatea Oxford.

Prin noul model strategic fundamentat pe studiul Brand Patterns, UM construieste o intelegere mai clara a modelelor de comportament ale marcilor, generand insight-uri noi si imbunatateste eficacitatea marketingului, prin eficientizarea modelului de invatare activa a tehnologiei AI.

“Inainte sa apelam la AI, trebuie sa intelegem exact ce diferentiaza o marca pentru a antrena acel AI sa lucreze eficient pentru noi si sa ne diferentieze de banalitate si uniformizare, asigurandu-ne ca strategia noastra de comunicare  produce un efect remarcabil si pozitiv in piata.” a continuat Kingston-Brown.

“Avem nevoie de un model care sa reflecte complexitatea canalelor media actuale” a declarat Dan Chapman, Global Chief Strategy Officer, UM.  “Mai mult, teoria noastra arata nu numai indicatorii care contribuie la cresterea marcii, ci modul lor de interactiune in cadrul categoriei dar si in spatiul mai larg de actiune, cultura unde actioneaza. Pornind de la aceste interactiuni, putem oferi solutii  diferentiate, de impact. În plus, acest cadru strategic ne protejează de perspectiva unei lumi distopice cu mărci monotone", a continuat Chapman.

In Romania

“Pentru noi, această schimbare inovatoare ne aduce mai aproape de o abordare media adaptată noilor obiceiuri de consum ale utilizatorilor, permiţându-ne să dezvoltăm planuri media mai relevante pentru mărcile clienţilor noştri.” a declarat Mihai Trandafir, Managing Director al filialei din Romania a grupului UM.

„Nu am întâlnit niciodată o astfel de concentrare de date într-un singur model, cu implicaţii clare pentru media, incluzând recomandări pentru utilizarea responsabilă a tehnologiei AI, pentru a stimula creşterea mărcilor clienţilor. Având acces la date locale pentru modelul Brand Patterns, suntem entuziasmaţi să il implementăm cât mai curând pentru brandurile din portofoliul UM România.” a completat Victor Croitoru, CEE Regional Strategy Director

Despre UM

Full Colour Media apartine UM, o reţea globală de media cu misiunea de a ajuta mărcile să îşi atingă potenţialul maxim de creştere prin implementarea strategiei Brand Patterns. Ca principală agenţie de media a grupului IPG Mediabrands, UM este prezentă în 100 de ţări, având peste 3.000 de angajaţi care lucrează pentru clienţi globali precum American Express, General Mills, Emirates, Johnson & Johnson, Levi Strauss & Co, Dyson, Enterprise Holdings, Upfield, Just Eat Takeaway.com şi Mattel.Pentru mai multe informatii, va rugam sa vizitati https://www.umww.com/. 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.