Un startup american oferă companiilor o soluţie automatizată de aplicare a normelor GDPR, care se poate adapta în timp la eventualele schimbări.
Preclusio, o companie din San Francisco înfiinţată în luna martie a acestui an, promite o soluţie care ajută companiile să pună în aplicare normele de respectare a intimităţii, precum GDPR în Europa sau Consumer Privacy Act în California.
Platforma foloseşte învăţarea mecanică pentru a identifica tipurile de date colectate şi felul în care acestea sunt folosite.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
De asemenea, AI-ul analizează modul în care datele sunt stocate şi oferă soluţii de protecţie pentru împiedicarea eventualelor atacuri.
Pe baza acestor analize, companiile pot vizualiza toate aspectele care privesc datele colectate şi pot lua măsuri de securitate şi de aplicare a normelor de protejare a intimităţii utilizatorilor.
Soluţia celor de la Preclusio poate fi instalată local, pe serverele companiilor, sau poate rula pe o platformă online, precum Azure sau AWS. Producătorul recomandă prima variantă, pentru o monitorizare mai eficientă în timp a modificărilor şi o aplicare mai rapidă a soluţiilor.
Munca de monitorizare a AI-ul este completată de o echipă formată din specialişti în normele de protejare a intimităţii care verifică informaţiile culese şi organizate cu ajutorul învăţării mecanice, propunând, dacă este cazul, clasificări diferite acolo unde AI-ul nu a înţeles corect datele.
Preclusio a fost fondat de cuplul Heather Wade şi John Wade, care şi-au împărţit responsabilităţile conform pregătirii fiecăruia: Heather se ocupă de marketing, iar John de partea tehnică.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.