Liga profesionistă de Baseball din Statele Unite este una dintre primele organizaţii sportive care adoptă biometria ca mijloc de admitere la evenimente.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Major League Baseball a anunţat un parteneriat cu furnizorul de soluţii de biometrie Clear, în urma căruia deţinătorii de bilete vor avea acces în stadion pe baza scanării amprentelor.

MLB şi Clear îşi vor interconecta bazele de date astfel încât utilizatorii celei din urmă vor putea evita cozile pentru intrarea pe unul din cele 13 stadioane care folosesc noul sistem.

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

În loc să stea la coadă pentru a-şi cumpăra bilete şi a fi verificaţi la intrare, aceştia nu vor trebui decât să-şi scaneze amprentele după ce au făcut acelaşi lucru când au cumpărat biletele online.

Scanarea amprentelor este doar o primă etapă în implementarea autentificării biometrice. Eventual, intrarea pe stadioane va fi posibilă şi în urmă recunoaşterii faciale.

Cei de la Clear nu sunt la prima colaborare de acest gen. Tehnologia companiei este folosită deja în unele aeroporturi din Statele Unite pentru verificările de securitate şi chiar pentru aducerea bagajelor clienţilor VIP.

Biometria oferă avantaje evidente organizatorilor şi celor care participă la evenimentele sportive. Dincolo de intrarea mai rapidă pe stadion, aceste date pot fi folosite pentru identificarea celor care creează probleme.

Pe de altă parte, există şi suficiente motive de îngrijorare cu privire la folosirea pe scară largă a biometriei. Datele biometrice, unice şi foarte dificil de falsificat, pot fi folosite pentru urmărirea utilizatorilor, iar o breşă de securitate care ar duce la furtul acestora ar putea avea urmări grave.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.