Preşedintele Ligii Profesionsite de Fotbal, Gino Iorgulescu, a anunţat, joi, într-o conferinţă de presă, un parteneriat cu Casa Pariurilor pentru Liga I. Contractul de sponsorizare este valabil cinci ani, iar banii obţinuţi astfel vor reveni cluburilor, a adăugat el.
"Noul sponsor al Ligii I este Casa Pariurilor. Felicit Casa Pariurilor că a câştigat această luptă cu ceilalţi competitori! Sperăm ca în decursul celor cinci ani de contract să avem o colaborare prodigioasă şi să încercăm să aducem cât mai multă lume la stadion. Contractul este confidenţial, este mai mare decât precedentul. Sumele care vin de la sponsor se aduagă la contractul cu televiziunile şi se împart în funcţie de grilă", a declarat Iorgulescu.
Lewis Findlay, managerul general Casa Pariurilor, a afirmat că societatea pe care o reprezintă doreşte să contribuie la readucerea spectatorilor pe stadioane la meciurile din Liga I.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
"Nu sunt un mare fan al fotbalului în Marea Britanie. Când am fost tânăr am ţinut cu Manchester United, când erau mai mulţi gentlemeni decât bani în joc. Frumosul joc nu mai este frumos în Marea Britanie. Nu mai este despre joc, este despre business, despre bani. Au fost atraşi numeroşi jucători străini în Marea Britanie. Când cauţi o glumă britanică pe Google, răspunsul este: care e diferenţa dintre un plic de ceai şi o echipă de fotbal. Plicul de ceai stă în <cup(ă)> (n.r. - cană) mai mult. Este extraordinar să fiu într-o ţară care mai crede în pasiunea pentru fotbal, joc care nu este condus de business şi bani, ci de sport. În Anglia se spune că dacă nu se poate să-i baţi, măcar fă un egal. Ţinând cont că România are un bun obicei să bată Anglia la fotbal, m-am gândit să vin aici şi mă alătur vouă. Avem amintiri din 1998, 2000 şi performanţa fantastică a echipei u21, care a câştigat cu 4-2, în Italia. De ce sponsorizăm această fantastică ligă? Pentru că iubim sportul, compania iubeşte sportul şi oamenii cae lucrează pentru companie iubesc sportul. Şi mai presus de toate, iubim fotbalul. Şi am arătat asta în Cehia, unde sponsorizăm prima ligă, în Slovacia la fel, în Polonia, sponsorizăm una dintre echipele de vârf din liga a doua. În România am fost ocupaţi, în ultmii doi ani am sposorizat Liga a II-a. Susţinem fotbalul şi credem în fotbalul de la toate nivelurile. Suţinem două echipe din liga a doua şi una din liga a treia. Suntem o afacere de divertisment şi un bun meci fotbal asigură un bun divertisment mai mult decât orice. Suntem interesaţi şi de sănătatea sportului, să aducem oamenii înapoi la stadion. În Anglia am avut o problemă în urmă cu 20-30 de ani, din cauza violenţei pe stadioane am pierdut publicul. Am muncit foarte mult să-l aducem înapoi la stadion. Sunt convins că lucrând cu Gino, cu LPF, cu Orlando, cu cluburile şi cu jucătorii, îi vom ajuta şi sprijini să se angajeze cu comunităţile şi cu fanii, cu presa şi televiziunea să aducă publicul înapoi pe stadion. Fără public, nu există atmosferă. Dacă nu asistă nimeni, nu e bine pentru jucători, nici pentru cei care se uită la televizor. Nu este bine dacă nu există atmosferă la meci. Unul dintre obiectivele noastre principale pentru aceşti cinci ani este să ne asigurăm că sprijinim cluburile şi Liga I şi Liga a II-a să aducă fanii înapoi. Trebuie să facem fotbalul mai atractiv pentru cei care asistă. Vom distribui bilete prin reţeaua noastră de 800 de agenţii, pentru a le fi mai uşor oamenilor să le obţină", a spus Findlay.
Orlando Nicoară, directorul general al EAD Interactive, deţinătorul drepturilor TV pentru primul eşalon al fotbalului românesc, a declarat că, alături de LPF şi Casa Pariurilor, societatea pe care o reprezintă va încerca să facă din Liga I un adevărat spectacol.
"Mulţumesc lui Lewis şi echipei de la Fortuna pentru acest parteneriat! Aşa cum am anunţat, unul dintre obiectivele noastre este să atragem spectatorii la stadion, să încercăm să aducem lumea pe stadion pentru a transforma acest fenomen al Ligi I într-un spectacol din toate punctele de vedere. Am găsit în echipa de la Fortuna un partener cu care vom construi împreună pentru acest obiectiv, dar şi pentru restul de obiective. Vom încuraja lumea să vină la meciuri pentru a îşi petrece timpul liber în defavoarea altor atracţii care sunt în momentul de faţă. Vrem să transformăm cele 90 de minute de fotbal în două ore şi ceva de divertisment, pe care să le petreci cu cei apropiaţi, cu fanii echipei respective sau cu copiii. Încercăm să aducem copiii alături de taţi pe stadioane. Vom încerca să implementăm accesul gratuit pentru copii până la o anumită vârstă, atunci când sunt însoţiţi de părinţi pentru a-i atrage pe stadion", a precizat Nicoară.
Până la finalul sezonului trecut, Liga I a fost sponsorizată de o altă casă de pariuri, Betano.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.