Preşedintele Ligii Profesioniste de Fotbal, Gino Iorgulescu, a afirmat, miercuri, că speră ca parteriatul cu Betano.com, care a devenit sporsor principal al Ligii I, să fie pe o perioadă cât mai lungă.
Oficialul LPF nu a oferit detalii referioare la suma pe care operatorul internaţional de gaming online o va plăti în baza contractului de sponsorizare, dar a precizat că depăşeşte 500.000 de euro.
“Pentru fotbalul românesc e o ediţie specială, cu numărul 100, o ediţie specială a Ligii I. Cu această ocazie s-a alăturat Ligii Profesioniste de Fotbal o companie puternică de pe piaţa românească a pariurilor şi Liga I se va numi Liga I Betano. Sperăm să fie un partneriat de succes, avem idei comune şi încercăm să facem din acest campionat unul special şi să îmbunătăţim calitatea lui. În acelaşi timp să aibă succes şi partenerul nostru, cu Betano. Eu sper să fie un parteneriat cât mai lung. Valoarea contractului este confidenţială, dar regula Ligii Profesioniste de Fotbal putem să o spunem – un sponsor principal nu poate fi cu mai puţin de 500.000 de euro. Nu am continuat vechiul partneriat pentru că Orange a vrut să diminueze contractul. Motivul nu ni l-au spus, au spus că din punctul lor de vedere nu pot da mai mult de 250.000 de euro”, a declarat Iorgulescu.
În cadrul conferinţei a fost anunţat oficial parteneriatul pentru Liga I dintre BETANO.com, operator european de pariuri sportive şi cazinou online, şi Liga Profesionistă de Fotbal, atât pentru sezonul curent, cât şi pentru cel următor. Astfel, Liga I devine “Liga I Betano” pentru sezoanele 2017/2018 şi 2018/2019.
Vicepreşedinte al Consiliului de Administraţie, BETANO.com, Ioannis Spanoudakis, e încrezător că parteriatul cu LPF poate aduce îmbunătăţiri imaginii fotbalului românesc.
“Pentru mine e o plăcere să mă aflu aici pentru semnarea acordului de sponsorizare, care este foarte important pentru noi. Suntem deja prezenţi pe piaţa româneasc de un an şi jumătate, de când am obţinut licenţa de funcţionare, care ne-a fost acordată pentru o perioadă de 10 ani. Perioadă în care sperăm să avem o contribuţie importantă la economia din România. Noi împărtăşim acelaşi obiectiv cu LPF, al îmbunătăţirii continue, suntem încrezători că aceste obiective vor duce la un parteneriat pe termen lung. Noi onorăm sporturile şi susţinem în mod activ prin diverse parteneriate. Noi suntem prezenţi ca parteneri principali în trei ţări, unde avem acorduri cu peste 10 cluburi, sprijinim peste 10 sportivi care au câştogat medalii olimpice de aur, trei asociaţii, academia olimpică. Liga I Betano vine ca o evoluţie naturală a planului nostru strategic şi scopul este acela de a asigura un sprijin concret pentru sport. Suntem încrezători că această colaborare va îmbunătăţi imaginea fotbalului din România, atât la nivel local cât şi internaţional”, a afirmat el.
Secretarul general al Ligiii Profesioniste de Fotbal, Justin Ştefan, a prezentat principale obiective ale LPF din perioada următoare. “Mi-am dat seama că sunt oameni care doresc să contribuie activ la îmbunătăţirea Ligii I. Am vorbti despre fotal şi comunităţi, despre mărirea numărului de spectatori, despre infrastructura sportivă şi ne-a impresionat dorinţa lor de a creşte fotbalul românesc. Profit să reamintesc principalele proiecte ale ligii în perioada următoare, o campanie de informare a publicului larg privind fotbalul românesc. Dorim să facilităm accesul cluburilor la expertiza ligii spaniole, suntem aproape să semnăm un parteneriat care ne va împărtăşi din experienţa marilor echipe ale fotbalului spaniol. De asemenea, avem un plan de consultanţă şi marketing pentru cele 14 cluburi din Liga I şi o comunicare mai activă, în curând vom lansa un nou site, care va fi mai prietenos. În toate aceste activităţi Betano va fi alături de noi”, a declarat Ştefan.
Referitor la parteneriatul cu Liga Profesionistă de Fotbal din Spania, vicepreşedintele LPF, Robert Pongracz, a spus că fotbalul românesc ar avea de câştigat chiar şi în condiţiile în care va aplica doar unu la sută din experienţa ibericilor.
“Prin acest parteneriat liga profesionistă spaniolă va permite tuturor cluburilor din România să beneficieze de schimb de experienţă cu cele de acolo, de la marketing până la scouting, fără niciun fel de condiţii. Cluburile spaniole le primesc şi credem că beneficiul va fi pentru tot fotbalul chiar dacă unu la sută din ce văd acolo vor aduce în ţară”, a spus Pongracz.
“Liga I Betano” va avea o nouă identitate vizuală, un nou logo în care este integrat stindardul de luptă dacic, capul de lup.
Betano şi brandul omolog Stoiximan operează în Grecia, Cipru şi România. Betano oferă pe piaţa din România produse de top, precum pariuri pre-match şi live, transmisiuni live ale competiţiilor sportive, jocuri de cazinou şi aplicaţii dedicate dispozitivelor mobile, din luna mai 2016, când marca s-a lansat oficial pe piaţa din România.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.