Comitetul de Urgenţă al Federaţiei Române de Fotbal a decis, joi, înfiinţarea unei comisii în vederea gestionării situaţiei la nivelul municipiului Bucureşti şi reorganizării activităţii fotbalistice.
Având în vedere hotărârea pronunţată în dosarul 21229/303/2022, în data de 26 septembrie 2024, prin Sentinţa civilă nr. 2918A, care a dispus radierea Asociaţiei Municipale de Fotbal Bucureşti din Registrul Asociaţiilor ţinut de instanţă, Federaţia Română de Fotbal anunţă că a decis să intervină pentru a asigura continuitatea activităţii fotbalistice în Capitală.
Asfel, FRF a decis, printr-o hotărâre a Comitetului de Urgenţă, înfiinţarea unei comisii de normalizare a situaţiei fotbalistice la nivelul municipiului Bucureşti. Această comisie va avea rolul de a asigura desfăşurarea în condiţii de normalitate a competiţiilor şi de a organiza activitatea fotbalistică sub o nouă entitate, respectând principiile de bună guvernanţă.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
Componenţa nominală a comisiei este următoarea:
Cristian Petrean – Preşedinte AJF Hunedoara
Cristian Petropulos – Preşedinte AJF Alba
Mihai Andrieş – Manager administrarea digitală a competiţiilor în cadrul FRF
Dan Mihai – Avocat, fondator Mihai & Co Business Lawyers
FRF subliniază importanţa acestei acţiuni, având în vedere cele 786 de echipe care activează la nivelul municipiului Bucureşti şi care necesită suport pentru continuarea activităţii fotbalistice în condiţii optime.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.