Jucătoarea canadiană de tenis Eugenie Bouchard, care a coborât de pe locul 5 WTA în 2014 pe locul 116 WTA astăzi, a pierdut numeroşi sponsori, din cauza evoluţiilor slabe înregistrate în ultimii ani, informează New York Times.
Companiile Colgate, Aviva şi Usana nu şi-au mai prelungit contractele cu sportiva canadiană. Nici producătorul de rachete de tenis Babolat nu a mai dorit reînnoirea colaborării care a expirat la finalul anului 2017. Bouchard a început sezonul jucând cu o rachetă Head, dar a renunţat la ea pentru Australian Open, revenind la modelul cu care era obişnuită, Babolat Pure Aero. Înainte de Indian Wells, jucătoarea a testat alte modele de rachete.
Mai mult, producătorul de echipament sportiv Nike nu îi mai plăteşte lui Bouchard niciun dolar, de la 1 martie, colaborarea fiind bazată pe performanţă.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Eugenie Bouchard şi-a pierdut şi agentul de marketing, pe John Tobias de la TLA. De la finala jucată la Wimbledon, în 2014, Bouchard a schimbat patru companii de imrpesariat, între care doi "giganţi" din domeniu, Lagardere şi WME/IMG.
"Nu am fost de acord cu modul în care unele lucruri erau făcute şi am simţit că e bine ca ea să lucreze cu altcineva", a declarat Tobias.
"Nu am altă variantă acum. S-au întâmplat multe, dar acesta este ultimul lucru din mintea mea. După acest turneu (n.r. - Indian Wells), voi petrece ceva timp cu echipa mea şi vom încerca să găsim ceva", a afirmat Bouchard.
Eugenie Bouchard a disputat şapte meciuri în acest sezon, pierzând patru, ultimul în turul I la Indian Wells (unde a jucat cu wild card), scor 3-6, 4-6, cu americanca Sachia Vickery, locul 100 WTA, venită din calificări.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.