Wizz Air a anunţat marţi că a automatizat procesul de rambursare către clienţii afectaţi, încărcând automat 120% din tariful original sub formă de credit de companie în conturile Wizz ale clienţilor săi, din cauza volumului semnificativ mai mare de zboruri anulate ca urmare a restricţiilor de călătorie impuse pentru combaterea pandemiei Covid-19.
”În paralel cu introducerea procesului de rambursare automatizat, compania aeriană îşi va dezactiva temporar funcţia de înregistrare a cererilor online, până cel târziu la 14 aprilie 2020, pentru a se asigura că poate gestiona volumul de peste 100 de ori mai mare de anulări primite în ultima perioadă. Wizz Air doreşte să-i asigure pe toţi clienţii săi că, chiar dacă ar putea dura mai mult decât de obicei, toate cererile vor fi gestionate şi clienţii vor fi eligibili pentru o rambursare pentru zborul sau zborurile anulate”, anunţă compania într-un comunicat.
În timp ce procesul automat de rambursare pentru agenţiile de turism este dezvoltat cu prioritate mare, Wizz Air face apel la agenţiile de turism să contacteze centrul de apel al companiei aeriene.
”Pasagerii care şi-au făcut rezervările prin intermediul agenţiilor de turism – inclusiv agenţiile de turism online – ar trebui să ia legătura cu compania de la care şi-au achiziţionat biletele. În această perioadă extrem de neobişnuită, vă rugăm să aveţi răbdare şi să folosiţi cât mai mult posibil platformele noastre de gestiune individuală, accesibile din e-mail-uri primite, pentru a minimiza traficul către centrele noastre de apeluri extrem de ocupate”, precizează compania aeriană.
Wizz Air reasigură pasagerii că gestionarea cererilor şi rambursarea ”sunt o prioritate principală”.
Wizz Air, cea mai mare companie aeriană low-cost din Europa Centrală şi de Est, oferă mai mult de 700 de rute de la 25 de baze, ce asigură conexiunea între 155 de destinaţii din 45 de ţări. În 2019, 40 de milioane de pasageri au călătorit cu compania aeriană, care operează o flotă de 121 de aeronave Airbus.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.