Circulaţia feroviară s-a desfăşurat, duminică după-amiază, cu tracţiune Diesel pe ruta Bucureşti-Craiova, între Roşiori Nord şi Măldăeni, din cauză că un tren IR şi-a rupt pantograful, ceea ce a determinat întreruperea alimentării cu energie electrică a firului de contact. Traficul feroviar a fost reluat în condiţii normale. Trei trenuri de călători au întârzieri cuprinse între o jumătate de oră şi două ore.
UPDATE - Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA anunţă că traficul feroviar a fost reluat în condiţii normale pe linia 100 Bucureşti - Craiova, odată cu finalizarea intervenţiilor de repunere sub tensiune a firului de contact, între staţiile Roşiori Nord şi Măldăeni.
Circulaţia feroviară între staţiile Roşiori Nord şi Măldăeni a fost perturbată temporar de un deranjament tehnic produs la sistemul de alimentare cu energie electrică de locomotiva trenului IR 1691 Bucureşti Nord - Timişoara Nord, care a rupt pantograful la ieşire din staţia Roşiori Nord.
Personalul de intervenţie al SRCF Craiova a acţionat, într-o primă etapă, pentru remedierea deranjamentului la pantograful locomotivei trenului IR 1691, care a fost reînscris în circulaţie după o staţionare de circa 90 de minute, iar până la finalizarea tuturor operaţiunilor necesare repunerii sub tensiune, a firului de contact, s-a asigurat continuitate în graficul de circulaţie cu o locomotivă Diesel.
Potrivit sursei citate, trei trenuri de călători - IR 1824, IRN 348 şi R 9016 -, care au staţionat temporar în intervalul orar necesar operaţiunilor de repunere sub tensiune a liniei de contact şi redeschidere a circulaţiei în condiţii normale, vor înregistra întârzieri la destinaţie cuprinse între 32 de minute şi 117 minute.
ŞTIREA INIŢIALĂ - Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a anunţat că, duminică după-amiază, circulaţia feroviară se desfăşoară în condiţii speciale, cu tracţiune Diesel, pe linia 100 Bucureşti - Craiova, între staţiile Roşiori Nord - Măldăeni, din cauza unui deranjament tehnic produs la sistemul de alimentare cu energie electrică de trenul IR 1691, care şi-a rupt pantograful la ieşire din staţia Roşiori Nord.
”Trenul de călători IR 1691, care circulă în relaţia Bucureşti Nord - Timişoara Nord, a rupt pantograful locomotivei la ieşire din staţia Roşiori Nord, deranjament care a provocat întreruperea alimentării cu energie electrică a firului de contact pe intervalul Roşiori Nord - Măldăeni, firul II (firul I fiind închis pentru lucrări de tip QUICK WINS). Personalul de intervenţie al SRCF Craiova a acţionat, într-o primă etapă, pentru remedierea deranjamentului la pantograful locomotivei trenului IR 1691, care a fost reînscris în circulaţie după o staţionare de circa 90 de minute, iar pentru reducerea minutelor de întârziere a celorlalte trenuri, care sunt programate să tranziteze intervalul Roşiori Nord - Măldăeni, acestea vor fi dublate, între cele două staţii, cu o locomotivă Diesel”, a arătat compania.
Potrivit sursei citate, intervenţiile finale, necesare pentru repunerea sub tensiune a liniei de contact, se vor relua după trecerea următoarelor trenuri să tranziteze intervalul Roşiori Nord - Măldăeni: IR 1824, IRN 348, IR 1596 şi R 9016.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.