O parte din echipa Uber Eats se alătură platformei Tazz by eMAG, care îşi propune ca până la finalul lunii iulie să atragă încă 300 de restaurante în Bucureşti. În ultima lună, comenzile au crescut de patru ori, cea mai mare fiind de 5.699 de lei.
”Tazz by eMAG face o mişcare rapidă şi cooptează o parte din echipa Uber Eats în frunte cu directorul de vânzări cu scopul de a dezvolta reţeaua de restaurante locale partenere şi piaţa din Bucureşti. Uber Eats a şi-a anunţat retragerea săptămâna trecută de pe mai multe pieţe, inclusiv din România”, anunţă reprezentanţii Tazz by eMAG.
“Vrem să dezvoltăm accelerat business-ul Tazz by eMAG, astfel că îi aducem alături de noi pe cei mai buni, care au expertiza şi înţelegerea mediului volatil în care operăm, pentru a ne ajuta să atingem acest obiectiv. Dorim să putem oferi în continuare clienţilor care comandau până acum pe Uber Eats un loc unde să găsească produsele lor favorite, atfel că aşteptăm să ni se alăture cât mai multe dintre restaurantele partenere ale Uber Eats. Cererea de înrolare pe platformă a restaurantelor din Bucureşti este deja foarte mare”, a declarat Alin Şerban, CEO Tazz by eMAG.
“Am primit cu mare bucurie propunerea Tazz by eMAG, un start-up românesc cu evoluţie rapidă pe care îl urmăream şi admiram deja pentru profesionalismul şi dinamismul său. Sunt nerăbdător să încep un capitol nou şi să continuu alături de Tazz by eMAG să ofer consultanţă restaurantelor româneşti pentru a le susţine să fie în pas cu evoluţia vremurilor”, aafirmat Cătălin Gealapu, director de vânzări.
Cătălin Gealapu, 34 de ani, vine la Tazz by eMAG după o experienţă solidă în zona de livrare de mâncare, fiind recunoscut în piaţă pentru parteneriatele solide pe care le-a dezvoltat cu restaurantele locale.
Oferta Tazz by eMAG este în continuă expansiune. McDonald's se alătură astfel ofertei din Bucureşti, după prezenţa pe platformă în Timişoara, Cluj- Napoca, Arad, Brăila, Oradea, Iaşi, Alba Iulia, Baia Mare, Braşov, Constanţa, Deva, Ploieşti, Sibiu.
Până la finalul lunii iulie, Tazz by eMAG urmăreşte să mai atragă încă 300 de restaurante în Bucureşti.
Printre partenerii din afara restaurantelor prezente pe Tazz by eMAG se numără eMAG, Mega Image, Sensiblu si Dr.Max, dm (drogerie markt).
În ultima lună, pe fondul pandemiei COVID-19, comenzile la Tazz by EMAG au fost de patru ori mai mari. Cea mai mare comandă a fost în valoare de 5.699 de lei.
Tazz by eMAG este platforma de livrare ultra rapidă, în 60 de minute, pentru mâncare gătită din restaurante, produse alimentare, bunuri de larg consum şi produse diponibile în showroom-urile eMAG.
Aplicaţia Tazz by eMAG poate fi descărcată atât din Google store cât şi din App store, iar serviciile sunt disponibile şi online pe www.tazz.ro. Funcţionalităţile platformei au fost extinse inclusiv pentru livrarea de produse din magazinele Mega Image, pentru început în Bucureşti sectorul 1, Timişoara, Cluj-Napoca.
Compania a luat o serie de măsuri de siguranţă pentru clienţii, curierii şi partenerii săi şi a implementat opţiuni de livrare care limitează interacţiunea dintre clienţii care comandă online şi curierii care livrează produsele. Utilizatorii pot opta pentru „Livrare non-contact”, care presupune livrarea comenzii la uşă sau într-un loc specific menţionat de client în aplicaţie, urmând ca acesta să o ridice imediat ce este anunţat telefonic de efectuarea comenzii.
Tazz by eMAG recomandă în continuare tuturor clienţilor să utilizeze plata cu cardul şi să elimine, pe cât posibil, plata cash.
Tazz by eMAG este numele sub care, începând din luna aprilie 2020, a ales să comunice platforma EuCeMananc, care astfel şi-a extins serviciile, de la food ordering la orice produse necesare pentru casă, cu livrare rapidă, în 60 de minute. Noul brand este rezultatul parteneriatului încheiat în toamna lui 2019 cu eMAG, care a intrat în acţionariatul companiei EuCeMananc cu obiectivul de a accelera dezvoltarea business-ului. Serviciile oferite de Tazz by eMAG sunt disponibile atât prin aplicaţiile Android şi iOS, cât şi online pe www.tazz.ro.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.