Sitemul de suport pentru servicii check-in de la Aeroportul ”Henri Coandă” a înregistrat vineri dimineaţă disfuncţionalităţi care au afectat programul de zbor pentru patru curse Blue Air, anunţă Compania Naţională de Aeroporturi Bucureşti (CNAB).
”În această dimineaţă, la Aeroportul Henri Coandă, sistemul internaţional SITA (sistemul de suport pentru servicii check-în) a înregistrat o disfuncţionalitate. Prin urmare, patru curse Blue Air au fost afectate, pasagerii fiind procesaţi cu întârzieri între 30-60 minute”, transmite CNAB.
Potrivit companiei, nicio cursă nu este anulată.
Sistemul a fost repus în funcţiune de la ora 8:12.
”Precizăm că pentru data de 6 martie 2020, SITA a avut programată o operaţiune de upgrade, care a presupus restartarea controlată a tuturor echipamentelor, într-un interval orar care să nu afecteze traficul aerian. Operaţiunea a început la ora 00:30. În jurul orei 04:00, a fost înregistrată o disfuncţionalitate, fiind informate în acest sens toate companiile aeriene şi agenţii de handling pentru aplicarea măsurilor care se impun. S-a intervenit operativ şi sistemul a fost repus în funcţiune, iar începând cu ora 8:12, procesarea pasagerilor pe aeroport se desfăşoară în condiţii
normale”, explică CNAB.
Compania precizează că operaţiunile de upgrade la sistemele aeronautice se fac regulat, având ca obiectiv siguranţa pasagerilor care utilizează transportul aerian.
”Din totalul de 40 de zboruri programate pentru decolare în această dimineaţă, doar 4 curse au înregistrat întârzieri de până la 60 de minute. Subliniem faptul că zborurile care figurau anulate în această dimineaţă pe site-ul aeroportului nu au avut drept cauză disfuncţionalitatea SITA”, subliniaî compania.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.