Unul dintre piloţii operatorului naţional de transport aerian TAROM care nu a onorat cursele în ziua de 8 iulie, când alţi peste 20 de piloţi au transmis companiei că nu sunt apţi pentru zbor, afirmă că ceea ce s-a întâmplat luni, când zeci de curse ale TAROM au fost anulate, nu a fost o grevă, ci o decizie individuală a celor care au declarat că nu sunt apţi de zbor. Mesajul pilotului către miile de pasageri care au rămas în aeroporturi este: „safety first”.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email
”Aceasta nu a fost o grevă mascată. A fost o reacţie individuală a fiecăreia dintre persoanele care şi-au declarat inaptitudinea. Eu am avut o problemă de indigestie datorită alimentaţiei oferită la bord. Inaptitudinea medicală nu este dată de boală, inaptitudinea medicală conţine starea de insecuritate, lipsa unor dotări... Este decizia fiecăruia, nu pot să comentez. Nu am capacitatea de a analiza fiecare dintre piloţii care şi-au luat inaptitudine care a fost motivul lui, fiecare pilot în parte a comunicat motivul în scris, către companie. Pe de altă parte, în opinia mea cel puţin, nu a fost o măsură de grevă şi a fost o reacţie la condiţiile pe care le avem”, a afirmat Cezar Osiceanu, cel mai vechi pilot al companiei TAROM, într-o emisiune difuzată sâmbătă după amiază de Digi 24.
 
Evenimente

11 septembrie - Maratonul Impactul fiscalitații în economie. Parteneri: ARB, CEC Bank, CITR.
24 septembrie - Eveniment News.ro – ROINVEST - Ediția a V-a Parteneri: ARB, CEC Bank, ROCA, TeraPlast
30 septembrie - Eveniment Profit.ro E-Commerce – Provocările creșterii pe o piață cu concurență tot mai dură - Ediția a V-a - Parteneri: CEC Bank, ContentSpeed
7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum - Ediția a VIII-a. Parteneri: Raiffeisen Bank
Acesta a explicat că deşi Codul muncii prevede că orice angajat din România trebuie să lucreze cinci zile, cu două zile de pauză, în compania naţională de transport aviatic s-a ajuns ca piloţii şi personalul navigant să zboare şase, şapte sau chiar opt zile consecutiv.
 
Întrebat ce le spune miilor de pasageri care cumpăraseră bilete la cursele Tarom în ziua de 8 iulie şi care au rămas în aeroporturi, pilotul le-a transmis acestora: „safety first” (siguranţa pe primul loc- n.r.) el detaliind că problemele reclamate de angajaţii TAROM sunt unele vechi, care trenează de mai multe luni. 
 
Pilotul a explicat că şi în anul 2006, din cauza condiţiilor de zbor din acea perioadă, ”s-au mai îmbolnăvit” mai mulţi piloţi care nu au zburat o perioadă.
viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.