Reprezentanţii Organizaţiei Patronale Mamaia-Constanţa afirmă că staţiunea a renăscut, menţionând că nu se află încă la nivelul înregistrat în 2019 şi nici la standardul pe care îl doreşte. În minivacanţa de 1 Mai s-a înregistrat o dublare a numărului de turişti în Mamaia, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2022.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email
“Mamaia a renăscut şi a renăscut poate nu la standardul pe care ni-l dorim noi şi aici ştiţi foarte bine care sunt cauzele care încă ne mai ţin pe loc, încă nu suntem la nivelul anului 2019 înainte de pandemie”, a afirmat, vineri, într-o conferinţă de presă, Nicolae Bucovală, preşedintele Organizaţiei Patronale Mamaia-Constanţa.
 
Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
În conferinţa de presă, Ştefan Necula, reprezentantul agenţiei Litoralulromanesc.ro, a prezentat câteva date legate de minivacanţa de 1 Mai. 
 
“De 1 Mai, anul acesta, staţiunea Mamaia a înregistrat o creştere a vânzărilor pentru sejururile de trei nopţi. Credem noi că anul acesta a fost unul surprinzător pentru că numărul turiştilor a fost unul foarte mare, peste aşteptări. Înregistrăm o dublare a vânzărilor faţă de anul trecut şi ajungem la numărul de turişti pe care îl înregistram în 2019, aproximativ. Preţurile au fost unele foarte bune, foarte atractive, ofertele făcute de către hotelieri au reuşit să adune în nordul staţiunii, cel puţin, foarte mulţi turişti. Aceştia au fost atraşi şi de festivalurile organizate în nord. Aici au fost atât adolescenţi, cât şi familii cu copii. La Festivalul de gastronomie au fost foarte multe familii cu copii, iar la festivalul de muzică au fost atraşi foarte mulţi adolescenţi. Important este că am avut o creştere foarte bună pentru perioada asta, dublarea numărului de turişti faţă de 2022”, a afirmat Ştefan Necula. 
 
De asemenea, directorul executiv al Organizaţiei Patronale Mamaia-Constanţa, Anca Nedea, a remarcat, în conferinţa de presă, că staţiunea a atras, faţă de alţi ani, şi alte categorii de turişti. 
 
“S-au schimbat foarte mult nişele şi ce înseamnă pachetul de 1 Mai. Dacă înainte de pandemie au fost ani buni consacraţi pentru nişa de oameni cu vârste între 20-50 de ani şi susţinut mai ales de segmentul peste 30, care câştiga foarte bine, dispunea de venituri şi veneau aici şi cheltuiau sume mari, mai ales pe partea de clubbing şi events, 1 Mai post-pandemic a început să se concretizeze cu nişe diverse. Adolescenţi, nu mai aveam de mulţi ani, care aleg şi alte destinaţii de pe litoral, unde bugetele lor mai modice se pot adapta. Nişa de family, care e foarte importantă şi începea să se manifeste în mod obişnuit la pachetul de Rusalii, pe când acum vin de 1 Mai şi aţi văzut că nu prea mai are aşa foarte mare importanţă chestia cu vremea. E important pentru că asta arată un fenomen de extindere a capetelor de sezon, ce ne doream noi de ani de zile, a început să se mişte. Adică, dacă nu plouă şi e foarte urât, chit că este mai răcorică, lumea vine pentru că românii vor să iasă şi clar, după ce au stat toată iarna vor să iasă către zone care înseamnă litoral sau promit vara”, a precizat Anca Nedea. 
 
Ea a menţionat că şi oamenii de peste 60 de ani au ales în acest an staţiunea Mamaia. 
 
“Şi nişa de elders, cum se numeşte în industria ospitalităţii, adică cei peste 60-65 de ani care au posibilitatea, indiferent că unii apelează la Casa de Sănătate, se duc către tratamente pe zona Techirghiol sau cei care au totuşi posibilităţi, îi mai ajută şi copiii. Au venit foarte mulţi şi în Mamaia, au fost tocmai să se bucure de aer, de terasă, de ozonoterapie, talasoterapie, i-am văzut, se plimbau pe malul mării”, a arătat directorul executiv al Organizaţiei Patronale Mamaia-Constanţa.
viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.