Primarul general al Capitalei, Gabriela Firea, afirmă că "lărgirea la 4 benzi a Şoselei Fabrica de Glucoză, din zona foarte aglomerata Pipera, avansează", iar în prezent constructorul lucrează la modernizarea benzilor de circulaţie vechi. Firea spune că urmează să fie făcute lucrări de repoziţionare a reţelei de gaze pe anumite zone şi o parte dintre branşamentele necesare, iar pe tronsonul nou construit, urmează finalizarea lucrărilor de la intersecţia cu strada Intrarea Chefalului şi a reţelei de iluminat public. "Astfel, în funcţie de condiţiile meteorologice, lucrarea se va finaliza în această primăvară", mai spune Firea.
"Lărgirea la 4 benzi a Şoselei Fabrica de Glucoză, din zona foarte aglomerata Pipera, avansează. Constructorul lucrează la modernizarea benzilor de circulaţie vechi. După deschiderea circulaţiei pe cele două benzi nou construite, lucrările s-au mutat pe bucata veche a şoselei. În mai puţin de o lună, au fost realizate lucrări de decopertare şi desfacere a vechilor straturi de asfalt pe toată lungimea între Şoseaua Petricani – Nod A3 şi Bd. Barbu Văcărescu. De asemenea, a fost realizată săpătura necesară îmbunătăţirii terenului de fundare şi o parte dintre lucrările necesare la reţeaua de apă şi canal", afirmă Gabriela Firea, sâmbătă, într-o postare pe Facebook.
Ea spune că, în perioada următoare, vor fi realizate lucrări de repoziţionare a reţelei de gaze pe anumite zone şi o parte dintre branşamentele necesare.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
"Pe tronsonul nou construit, urmează finalizarea lucrărilor de la intersecţia cu strada Intrarea Chefalului şi a reţelei de iluminat public. Astfel, în funcţie de condiţiile meteorologice, lucrarea se va finaliza în această primăvară", mai spune Firea.
Potrivit primarului general, proiectul noii şosele presupune lărgirea la 4 benzi, două pentru fiecare sens de circulaţie, a arterei de 1,8 km lungime, între Şoseaua Petricani - Nod A3 şi Calea Floreasca. Fiecare bandă va avea 3,5 metri lăţime, iar trotuarele vor include şi o pistă pentru biciclişti cu o lăţime de 1,5 metri pentru fiecare sens.
Dirigenţia de şantier este realizată de Compania Municipală Dezvoltare Durabilă Bucureşti.
Executarea lucrărilor este realizată de asocierea Straco Grup - Tracon - Primacons Group, iar costul actualizat se ridică la circa 48 de milioane de lei fără TVA.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.