Ministrul Educaţiei, Daniel David, afirmă că, dincolo de statisticile care vor reieşi în urma simulărilor pentru Evaluarea Naţională şi examenul de Bacalaureat, important este ca şcolile să analizeze ce este bine şi ce e rău în activitatea lor, iar elevii să constate ce pot face mai bine în pregătirea lor pentru examenele din vară.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email
”Vom da câteva concluzii cu caracter general în următoarele zile, dar ce este important pentru mine nu sunt aceste date statistice pe ţară, care e rezultatul, deşi ştiu că şi acestea sunt importante. Pe mine mă interesează ca informaţiile să se întoarcă la şcoală, şcoala să-şi facă o analiză, board-ul şcolii, cu părinţii, cu directorul, cu profesorii, cu elevii, să discute care e statutul şcolii lor şi de ce stă bine, dacă stă bine, şi de ce stă prost, dacă stă prost”, a afirmat Daniel David, joi seară, în cadrul raportului de activitate pe care îl prezintă săptămânal pe Facebook.
 
Ministrul a subliniat că, în baza acestei analize, şcolile trebuie să stabilească ce trebuie schimbat.
 
Daniel David consideră că mai important decât acest aspect este faptul că rezultatele simulărilor trebuie să îi ajute pe elevi să înveţe unde se pot pregăti mai bune pentru examenele pe care le vor susţine în vară.
viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.