Primăria Constanţa a lansat vineri o aplicaţie pentru telefoanele mobile destinată sesizărilor cetăţenilor, aceasta putând fi descărcată gratuit de către utilizatori, aceştia având la dispoziţie şase domenii pentru reclamaţii, printre care spaţiile verzi, căinii fără stăpân sau drumurile publice, menţionând că se aşteaptă la un număr mare de sesizări, dar recunoscând că nu toate pot fi rezolvate peste noapte.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

“Lansăm în mod oficial o aplicaţie gratuită, atât din punctul de vedere al intrării în proprietatea municipiului şi transmiterea spre utilizare către constănţeni, dar şi gratuită din punct de vedere al accesării acestei aplicaţii. O puteţi descărca gratuit atât din AppStore, cât şi din Google Play, aplicaţia se numeşte Sesizări Constanţa. (...) Este o aplicaţie uşor de utilizat, este o aplicaţie care georeferenţiază şi autointroduce adresa, poziţionarea, care permite foarte uşor realizarea unei fotografii, alăturarea unui text şi transmiterea sesizării către Primărie. (...) Nu doar primirea reclamaţiei reprezintă tot ceea ce are de făcut municipalitatea, ci rezolvarea ei, altfel folosim un instrument pe care nu-l va mai utiliza nimeni. Reclami o dată, de două ori, vezi că nu se rezolvă problema şi discredităm instrumentul, aplicaţia”, a declarat primarul Decebal Făgădău, vineri, într-o conferinţă de presă. 

El a precizat că pot fi făcute sesizări din şase domenii.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

“Avem şase domenii pe care le pot alege constănţenii în momentul în care doresc să reclame. Aici fac referire la dotări urbane (ceasuri stradale, coşuri de gunoi, locuri de joacă, mobilier urban), drumuri publice (gropi, surpări, lucrări efectuate necorespunzător, igienă publică – ridicarea gunoiului, măturat stradal), elemente de ţin de dezinsecţie - deratizare, spaţiile verzi, câini fără stăpân şi iluminat public”, a explicat edilul.

Decebal Făgădău a menţionat că sesizările transmise care nu au legătură cu primăria, vor fi redirecţionate către instituţiile care pot interveni în problemele respective.

Primarul spune că se aşteaptă la un număr mare de sesizări, dar menţionează că nu toate pot fi rezolvate peste noapte.

“Mă aştept la un număr mare de sesizări. Apelez de acum la răbdarea şi bunăvoinţa constănţenilor, nu le vom putea, vă spun cu onestitate, rezolva pe toate peste noapte, dar asta nu înseamnă că nu vom încerca să grupăm eforturile noastre pentru că aţi văzut de multe ori se intervenea haotic în oraş. Cu alte cuvinte, mergeam să remediem probleme de iluminat în Poarta 6, după care mergeam în Faleză Nord (n.r. două cartiere aflate în zona opuse ale municipiului).  Încercăm să grupăm problemele, ne ajută aceată zonificare a problemelor”, a explicat Decebal Făgădău.

El a mai spus că utilizatorii se pot conecta şi cu contul de Facebook sau cu cel deţinut la Serviciul Public de Impozite şi Taxe Constanţa. De asemenea, pe lângă această aplicaţie, sesizări se pot trimite în continute şi prin intermediul siteului oficial al Primăriei Constanţa, a menţionat edilul.   

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.