Fotografiile din vacanţe în diverse ţări din Africa, America de Sud sau Asia, distribuite pe internet, îi atrag şi îi determină pe din ce în ce mai mulţi români să cumpere sejururi în destinaţii exotice, acesta anunţându-se a fi unul dintre cele mai dinamice segmente de călători în 2018, preconizează Cristian Pandel, preşedintele boar-ului Christian Tour, una din cele mai mari agenţii de turism din România.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

“Turiştii români vor călători din ce în ce mai mult în zonele exotice. Acesta va fi noul trend: să vrea să vadă Thailanda, China, India sau ţări din America de Sud şi Africa. Românii sunt un popor curios şi cultivat, iar la fascinaţia pentru destinaţiile exotice contribuie masiv în ultimii ani şi internetul, care-i face pe oameni să viseze mai mult. Cei care se întorc din vacanţe exotice sunt foarte contrariaţi pentru că în multe dintre ele oamenii, deşi sunt mai săraci, sunt foarte fericiţi, atmosferă care-i face şi pe turişti fericiţi, iar asta se vede şi din fotografiile pe care le distribuie pe internet şi care atrag noi şi noi doritori de astfel de experienţe”, a explicat Cristian Pandel.

Cu toate acestea, principalele destinaţii de vacanţă pentru familiile cu copii rămân şi în 2018 Grecia şi Turcia, care de peste zece ani sunt cele mai căutate de către români pentru petrecerea concediului de vară.

”De altfel, staţiunile greceşti şi cele turceşti, alături de Spania, au fost preferate de români în vara anului trecut, în vreme ce la sfârşitul lui 2017 destinaţiile favorite au fost Dubai şi Thailanda, arată datele agenţiei de turism care a trimis în vacanţă în 2017, în total, peste 250.000 de turişti”, mai spun oficialii Christian Tour.

În acest an, compania se va concentra şi pe dezvoltarea segmentului dedicat turismului intern.

“În 2017 am împlinit 20 de ani de activitate. Am ajuns la finalul unui ciclu de un deceniu, suntem un business matur, am creat un brand puternic atât ca imagine, cât şi ca infrastructură. Pentru viitor, ne-am propus o repoziţionare pe piaţă, iar dezvoltarea turismului intern face parte din această nouă strategie, care presupune să aducem înapoi în România tot ce am consolidat peste graniţe: partea de tehnologie, de sisteme, produsele noi”, a precizat reprezentantul touroperatorului, care speră ca în următorii doi ani touroperatorul să devină numărul 1 şi pe turism intern.

Agenţia de turism, condusă de fraţii Cristian şi Marius Pandel, a încheiat anul trecut cu vânzări de peste 70 de milioane de euro, în creştere cu 5% faţă de 2016.

Compania a deschis o firmă de incoming în Spania, un birou în Turcia, reprezentanţe în Tenerife şi Mallorca şi a inaugurat Central Bus Station Bucharest, cea mai modernă autogară din România.

De asemenea, a pus bazele propriei divizii de tehnologie în Statele Unite ale Americii.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.